روروک بچهکالسکه نوزاد

خرید کالسکه و روروک نوزاد با قیمت عالی

ایجاد فرصت خرید کالسکه و روروک نوزاد با قیمت عالی توسط سیسمونی مونیا بانه ! انواع کالسکه های دو قلو، سه چرخ، مسافرتی، کالسکه کم حجم عصایی و ست های چند منظوره و همچنین دنیایی از جدیدترین روروک بچه خارجی ثابت، چرخ دار، موزیکال، چراغ دار و دسته دار توسط فروشگاه سیسمونی مونیا رونمایی شد. در ادامه به معرفی دو نمونه از پر فروش ترین کالسکه و روروک این ماه خواهیم پرداخت:

کالسکه مسافرتی چیکو مدل مینیمو

انتخاب یک کالسکه خوب برای کودکان از اولین لحظه ای که چشم خود را به دنیا باز می کنند تا دوره شروع به راه رفتن به عنوان یکی از نیازهای اساسی آنان در نظر گرفته می شود. از همین رو کالسکه چیکو مدل مینیمو بهترین گزینه است چراکه از بسیاری جهات به والدین کمک می کنند. این مدل از دسته های سبک و جمع جور مسافرتی می باشد که شما می توانید در مکان های مختلف با خود همراه داشته باشید.

با این مدل میتوانید با یک دست بچه را در آغوش بگیرید و با دست دیگر به راحتی آن را جمع کنید و در داخل ماشین یا کابین هواپیما جای دهید. این کالسکه مسافرتی chicoo زندگی والدین را تسهیل می کند، به لطف ویژگی های موجود مانند حالت کامل خوابیده به پشت، مجهز به سایبان بزرگ، کاور باران، پارچه قابل شستشو، چرخ های قدرتمند و غیره راحتی کودکان را نیز تضمین می کند.

خرید کالسکه و روروک نوزاد

روروک موزیکال ایوانت مدل شهر بازی

یکی از محصولات باکیفیت سیسمونی مونیا بانه، روروک ایوانت مدل شهربازی است که به نوزادان کمک می کند تا اولین قدم های خود را بسیار راحت تر و بدون مشکل بردارند. همچنین موجب می شود عضلات پای کودکان تقویت شود و کنترل نوزادانی را که در آن دوران از حد طبیعی بیشتر فعال هستند نیز فراهم کند. با این واکر که دارای چهار چرخ است، نوزادان در این سن که کنجکاو هستند می توانند خیلی راحت در خانه گشت و گذار کنند. وسایل کمکی نصب شده بر روی این روروک ایوانت مانند اسباب بازی های جذاب برای پیاده روی فرزندان شما نیز به مرکز سرگرمی آنان تبدیل می شود.

این مدل از ظرفیت وزن تا ۲۰ کیلوگرم پشتیبانی می کند و به جعبه موسیقی مجهز است تا قوه شنوایی بچه را تقویت کن‌د. به علاوه با این روروک زیبا و شکیل  نوزادان می توانند پاهای خود را حرکت دهند و بدون مشکل به نقطه مورد نظر برسند. به منظور اطمینان از ایمنی نوزادان، این محصول به تجهیزات مختلف و مواد بی خطر و کمر بند ایمنی مجهز شده است.

خرید کالسکه و روروک نوزاد

خرید کالسکه و روروک نوزاد

کالسکه و روروک هر دو وسیله ای نقلیه برای نوزاد می باشند که اولی برای حمل نوزاد در بیرون و دومی برای سرگرمی و عادت به راه رفتن وی در خانه کاربرد دارد، لذا این وسیله ها باید جدا از این که ایمن و محکم باشند دارای ظاهری لوکس و زیبا جهت جذب و حواس پرتی نوزاد نیز باشند. لذا ظاهر این کالا به نوبه خود از اهمیت بالایی برخوردار اند.

شما می توانید روروک های زیبا و کالسکه های ایمن را از طریق سیسمونی مونیا بانه با قیمتی ارزان خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید