روروک بچه

فروشگاه اینترنتی روروک کودک قیمت مناسب

فروشگاه اینترنتی روروک کودک در بانه از انواع روروک های با دوام و با کیفیت وارداتی خود رونمایی کرد. خرید و فروش آنلاین روروک های دسته دار، بدون دسته و طرح واکر در سیسمونی مونیا با قیمت مناسب و ارزان.

فروشگاه اینترنتی روروک کودک

استفاده از روروک برای کودکان

روروئک وسیله ای متداول برای کمک به یادگیری راه رفتن کودکان است که معمولا در سن ۶ ماهگی مجاز به استفاده از آن می باشند. این وسیله چرخی سبب افزایش اعتماد بنف در نوزادان شده تا بتوانند قدم های اول زندگی خود را به راحتی و بدون مشکل بردارند.
روروئک معمولا دارای ستون های فلزی (یا پلاستیکی) میباشد که کودک را روی پای خود نگه داشته و متحما وزن نوزاد می شود. بنابراین هر چقدر این ستون ها محکم و با دوام تر باشند بیشتر برای مادران جلب توجه می کند.

فروشگاه اینترنتی روروک کودک

این وسیله مفید در رنگ های متفاوتی جهت استفاده برای دختر و پسر تولید و عرضه بازار می شوند. لازم به ذکر است تعدادی از این روروک ها دارای داشبورد های عریضی می باشند که شامل عروسک هایی جهت تقویت حواس ششگانه می باشد. لذا در طراحی این روروک ها همه جوانب در نظر گرفته شده است.

مشخصات کلی روروک نوزاد

روروک های چندکاره ای که در سیسمونی مونیا عرضه می شوند از مواد اولیه بدون باکتری تولید شده که آنها را از سایر روروک های وجود در بازار متمایز کرده است.  اجناس موجود در فروشگاه آنلاین روروک کودک منصوری، دارای بالاترین کیفیت در طراحی بدنه و بهترین جنس پارچه می باشند که اکثرا در رنگ های آبی، سبز، بنفش قابل ارائه اند. در زیر به معرفی مشخصات کلیدی این محصول می پردازیم:

  • دارای طراحی شیک
  • دارای موزیکال
  • دارای پارچه محکم و ضد تعریق
  • دارای اسباب بازی های آنتی باکتریال روی روروک
  • دارای قابلیت تنظیم ارتفاع

فروشگاه اینترنتی روروک کودک

فروشگاه اینترنتی روروک کودک

فروشگاه اینترنتی مونیا محصولات روروک و واکر های کودک خود را با قیمتی باور نکردنی به نمایش گذاشته است. جهت سفارش،خرید و دریافت قیمت روروک کودک چند کاره همین حالا تماس بگیرید تا از تخفیف ماه جاری بهره مند شوید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید