پستانک میوه خوری

قیمت پستانک میوه خوری چیکو به صورت عمده

قیمت پستانک میوه خوری چیکو به صورت عمده در سیسمونی مونیا ارزان تر از همه جا می باشد. کمپانی چیکو تولید کننده انواع پستانک تغذیه نوزاد با بهترین کیفیت و در رنگ ها و طرح های متفاوت می باشد. پستانک میوه خوری بهترین انتخاب برای کودکانیست که دندان ندارند و علاقه زیادی به میوه جات و غذا های دیگر دارند. اگر می خواهید کودکانتان از عصاره میوه ها تغذیه کنند، حتما برای آنها پستانک تغذیه یا پستانک میوه خوری تهیه کنید.

قیمت پستانک میوه خوری

 

پستانک تغذیه، بهترین وسیله برای غذا دهی نوزاد

یکی از جدید ترین و کارآمد ترین روش ها جهت غذا دادن به کودکان است. برند چیکو یکی از محبوب ترین تولید کننده های وسایل نوزاد می باشد که پستانک های ارتودنسی و تغذیه خود را با بهترین کیفیت تولید و وارد بازار می کند. همه ما این تجربه را داشته ایم، زمانیکه می خواهیم غیر از شیر مواد غذایی دیگری را به فرزند خود بدهیم، همیشه استرس داشته و از خفگی نوزاد می ترسیم. والدین می توانند با خرید پستانک های تغذیه از این مشکل به راحتی جلوگیری کنند.

لازم است بدانید که این محصول به نام های توری میوه خوری، غذا خوری و عصاره خوری نیز معروف است. که داروهای خوراکی که گاهی اوقات می تواند به دارو خوردن کودک نیز کمک کند. و این بهترین روش جهت ترغیب نوزاد به خورد دارو های تجویزی می باشد.

قیمت پستانک میوه خوری

مشخصات توری میوه خوری نوزاد چیکو CHICCO

  • مناسب برای سن ۴ ماه به بالا
  • دارای درپوش جهت جلوگیری از ورود میکروب به داخل پستانک
  • مناسب برای جنسیت دختر و پسر
  • مطمئن ترین راه برای استفاده از غذاهای جامد در رژیم غذایی کودک
  • جلوگیری از ورود تکه های غذا و میوه به داخل گلوی کودک و جلوگیری از مسدود کردن راه تنفسی آنها
  • فاقد ترکیبات شیمیایی و مضر
  • کمک به ماساژ لثه های

قیمت پستانک میوه خوری

قیمت پستانک میوه خوری

نوزادان با گذشت زمان نیاز بیشتری به مصرف مواد غذایی، پوره، سریلاک، میوه، گوشت و غیره پیدا می کنند. لذا بکارگیری توری های میوه خوری و غذا خوری از سن ۴ الی ۶ ماهگی برای کودک الزامیست. لازم به ذکر است که این پستانک های تغذیه علاوه بر غذا دهی به نوزاد، به ماساژ لثه های وی کمک می کند. سیسمونی مونیا وارد کننده انواع پستانک های تغذیه و همچنین انواع پستانک های ارتودنسی نوزاد با بهترین قیمت می باشد. جهت دریافت لیست قیمت پستانک میوه خوری همین حالا تماس بگیرید تا از تخفیف ویژه این ماه بهره مند شوید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید