گهواره نوزاد

مرکز خرید گهواره نوزاد در تهران

مونیا، اولین و بزرگترین مرکز خرید گهواره نوزاد در تهران است که عرضه کننده بهترین و با کیفیت ترین انواع گهواره نوزاد زیبا و محکم با طرح های دخترانه و پسرانه می باشد. گهواره های کودک دارای مدل های متفاوتی است که بسته به سلیقه مادران از طراحی متفاوتی برخوردارند. ما در ادامه شما را با مجموعه ای از پر فروش ترین گهواره های موجود در بازار آشنا خواهیم کرد که به نسبت دارای قیمتی پایین نیز می باشند.

تخت دو تیکه کریره کنار مادر

مادر همیشه سعی می کند حداکثر راحتی و شرایط خوبی را برای خود و فرزندش ایجاد کند. همچنین بعضی از متخصصان اطفال و روانشناسان کودک، معتقدند که کودک فقط باید با مادر خود بخوابد. به علاوه در عین حال مشکل خواب شبانه و تغذیه کودک نیز مطرح می شود. با تمام این ها این سوتل پیش می آید که چگونه شرایط راحتی ایجاد کنیم تا مادر و کودک هم بتوانند خواب معمولی خود را تأمین کنند؟ در‌ جواب باید گفت که بهترین گزینه، تخت دو تیکه کریره کنار مادر می باشد. این گهواره به مادر کمک می کند که باعث راحتی و مراقبت از کودک کوچک می شود. چنین تختخواب هایی به لطف طراحی آنها تقریباً به تخت نوزاد والدین نزدیک است ، به طوری که در طول تغذیه شبانه، مادر می تواند کودک را به خود نزدیک کرده و سپس آن را به گهواره کنار خود بازگرداند.

ویژگی های کلی این تخت کنار مادر عبارتند از:

  • روند تغذیه شبانه را تسهیل می کند، نیازی به بلند شدن از رختخواب نیست.
  • مادر را قادر می سازد تا فوراً به گریه کودک واکنش نشان دهد. علاوه بر این، نوزاد بسیار آسوده تر می شود در کنار مادر به خواب رود، به ویژه در ماه های اول زندگی او
  • به دلیل تغییر در ارتفاع، گهواره را می توان به راحتی با ارتفاع محل خواب والدین تنظیم کرد.
  • دارای ساختار چوبی و مجهز به تشک و کاور بسیار نرم و خوشایند.

مرکز خرید گهواره نوزاد در تهران

گهواره کودک مدل پاپیون

گهواره کودک مدل پاپیون نه تنها دارای شکلی زیبا و دلبر است، بلکه یک مکان خواب کوچک می باشد که کودک همیشه در آن دنج و راحت است و می توان وی را لرزاند. در این گهواره، کودک به دلیل مکانیسم لرزش بسیار سریعتر به خواب می رود. همچنین برای آپارتمان های کوچک ایده آل است زیرا فضای کمی را اشغال می کند. به راحتی به هر مکان دیگری منتقل می شود.

روانشناسان توصیه می کنند: بعد از شکم مادر، انتخاب یک گهواره کوچک برای بچه ها بسیار بهتر از یک گهواره بزرگ خواهد بود. بنابراین، والدین اغلب این نوع تخت خواب مدل پاپیون را بیشتر ترجیح خواهند داد. این محصول دارای ظرفیت وزنی تا ۱۵ کیلوگرم است و به کاور پشه بند جهت استفاده در فصل گرما و محاظت از بچه در مقابل حشرات موذی مجهز است.

گهواره چوبی نوزاد

همه می دانند که چوب سازگارترین ماده با محیط زیست است. از‌همین رو چه بهتر گهواره ای را برای نوزاد خود انتخاب کنیم که کاملا باکیفیت و درجه یک باشد. این تختخواب های چوبی به طور خاص طراحی شده اند تا بهترین راحتی را برای کودک شما فراهم کنند. به طور معمول، آنها از مواد ضد حساسیت و ضد باکتری ساخته شده اند. آنها به گونه ای طراحی شده اند که کودک را در فضای مناسب آن احساس امنیت کند، گویی در شکم مادر است.علاوه بر این، با این گهواره ها می‌توان مکان آن را به راحتی تغییر داد. زیرا سبک هستند و به ابعاد مناسب و ‌استاندارد مجهز هستند.

وقتی نوزادی متولد می شود، به مکان ایده آل برای استراحت و خواب احتیاج دارد. چراکه خواب یک مؤلفه اصلی برای رشد سالم بچه ها می باشد. این نوع گهواره های چوبی بهترین انتخاب خواهند بود و می توانند سالیان زیادی مورد استفاده قرار بگیرند. همچنین ساخته شده از مواد طبیعی و به سبک مینیمالیسم مدرن هستند و مورد توجه بسیاری از والدین قرار می گیرند.

مرکز خرید گهواره نوزاد در تهران

گهواره نوزاد

گهواره نوزاد یک وسیله است که برای نگهداری و خواباندن نوزاد استفاده می‌شود. این وسیله اغلب از پارچه‌ی نرم و پنبه‌ای ساخته شده است و دارای صفحه‌های چوبی یا فلزی است که اطراف آن قسمت‌هایی باز وجود دارد تا بتوان نوزاد را در آغوش گرفت و به راحتی از گهواره خارج شود.

گهواره نوزاد یک جایی امن و محدود است که برای نوزاد یک احساس راحتی و امنیت فراهم می‌کند. این وسیله می‌تواند به عنوان یک جای خواب و استراحت برای نوزادان استفاده شود و همچنین می‌تواند در هنگام تغییر پوشک، تغذیه، بازی و نگهداری از نوزاد کاربرد داشته باشد.

به علاوه، گهواره نوزاد دارای مزایایی مانند قابل حمل بودن و کم‌فضایی است. در دیگر موارد، امکاناتی مانند تنظیم ارتفاع، شبکه‌های تهویه‌ی مناسب و طراحی‌های ایمنی نیز به آن اضافه می‌شوند.

همچنین لازم به ذکر است که همواره باید از ایمنی نوزاد در گهواره اطمینان حاصل کرده و مراقبت‌های لازم را انجام دهید. مطمئن شوید که پارچه‌ها و صفحه‌های گهواره سالم و بدون هرگونه خطر برای نوزاد هستند. همچنین همیشه نوزاد را در اختیار نگه دارید و هرگز بدون نظارت گذاشتن نوزاد در گهواره راه ندهید.

انواع جنس گهواره

به طور کلی، هنگام صحبت درباره گهواره‌های نوزاد، می‌توان به چندین نوع اشاره کرد. این انواع شامل موارد زیر می‌شوند:

  1. گهواره معمولی یا ساده: این گهواره‌ها دارای طراحی ساده‌ای هستند و اغلب با یک کارکرد اصلی، یعنی به عنوان یک جای قرار دادن نوزاد مورد استفاده قرار می‌گیرند. این گهواره‌ها معمولاً دارای کاسه‌های گرد و جیوه دار هستند که برای جا اندازی نوزاد مناسب می‌باشد.
  2. گهواره‌های قابل تنظیم ارتفاع: برخی از گهواره‌ها ارتفاع قابل تنظیم دارند تا بتوان آن را بر اساس نیازهای خاص نوزاد تنظیم کرد. این نوع گهواره‌ها به والدین کمک می‌کند تا ارتفاعی مناسب را برای آرامش نوزاد انتخاب کنند.
  3. گهواره‌های قابل نقل و حمل: گهواره‌هایی که برای سفر یا حمل و نقل آسان نوزاد طراحی شده‌اند. این نوع گهواره‌ها معمولاً قابلیت جمع‌شدن و حمل راحت را دارند.
  4. گهواره‌های ضد آلرژی: برخی از گهواره‌ها با استفاده از موادی از جمله پارچه‌های ضد آلرژی تولید می‌شوند. این گهواره‌ها کمک می‌کنند تا حساسیت و آلرژی‌های مرتبط با پوست نوزاد را کاهش دهند.
  5. گهواره‌های هوشمند: برخی از تولیدکنندگان گهواره‌ها از فن‌آوری هوشمند بهره می‌برند و امکاناتی مانند ردیابی حرکت، پخش موسیقی، دمای قابل تنظیم و وظایف دیگر را ارائه می‌دهند.

این تنوع در انواع گهواره‌های نوزاد به والدین کمک می‌کند تا بر اساس نیازها و محیط‌های مورد استفاده، گهواره‌ای را انتخاب و استفاده کنند که بهترین گزینه برای نوزاد خود باشد.

ویژگی های بهترین گهواره نوزاد

گهواره نوزاد یک وسیله ای است که به کودکان تا سن یکسالگی خدمت می کند و جایی است که آنها می توانند بخوابند و استراحت کنند. این جزء یک مبلمان اساسی در اتاق کودک است و برای ایمنی و راحتی کودکان طراحی شده است. ویژگی های گهواره نوزاد عبارتند از:

  1. ایمنی: گهواره نوزاد دارای لبه های نرم و بدون قلاب است که از خطرات احتمالی برای نوزاد جلوگیری می کند. همچنین، سطح زیرین گهواره نیز با پایه ها یا چرخ ها مجهز شده است تا از سقوط کودک جلوگیری کند
  2. راحتی: گهواره نوزاد دارای متر است که برای استراحت دادن به نوزاد قابل تغییر و تعدیل است. همچنین، برخی از گهواره ها از پد های نرم و راحت برای وسعت بیشتر و راحتی بیشتر برای نوزاد استفاده می کنند.
  3. قابلیت تنظیم: برخی از گهواره ها قابلیت تنظیم ارتفاع دارند تا بتوانند به ارتفاع مختلف بستر نوزاد سازگار شوند و به والدین کمک کنند در خواب کودک خود نزدیکتر به سطح زمین باشند.
  4. قابلیت حمل و جابجایی: برخی از گهواره ها با طراحی های قابل جمع و جور طراحی شده اند تا بتوانند آسانتر حمل شوند و به جای دیگری منتقل شوند. علاوه بر این، برخی از گهواره ها دارای چرخ هستند تا جابجایی آسان تر و در دسترس قرار دادن آنها در اتاق کودک را فراهم کنند.
  5. طراحی جذاب: برخی از گهواره ها طراحی هایی جذاب و خلاقانه دارند که به دکوراسیون اتاق کودک رنگ و زندگی می بخشد. این طراحی ها شامل الگوها، رنگ ها و تصاویر شاد و مهربان است.

مهمترین ویژگی همه گهواره ها، ایمنی بالای آنها است. قبل از خرید گهواره اطمینان حاصل کنید که با استانداردهای ایمنی مطابقت دارد و مجهز به تمام وسایل لازم برای جلوگیری از احتمال وقوع حادثه باشد.

مرکز خرید گهواره نوزاد در تهران

هنگام تولد و به دنیا آمدن نوزاد، یکی از ملزومات اساسی تهیه یک گهواره مناسب است. والدین باید ارجحیت خود را برای خرید این کالاها ها تعیین کنند. گهواره یا تختخواب های شیک و ارزان موجود در فروشگاه سیسمونی تهران دارای مزایای و ویژگی های خاصی هستند. از‌‌ جمله آن ها، اندازه جمع و جور، قابلیت حمل و نقل آسان (می توان آنها را به راحتی از یک مکان به مکان دیگر منتقل کرد)، توانایی تکان دادن کودک، و غیره می باشد که همه این آپشن ها را می توانید در گهواره های ما مشاهده کنید‌.

مهمتر از همه، در این گهواره ها، کودک احساس می کند همانند در شکم مادر، دنج و محافظت شده است. این گهواره ها با طراحی بدنه صاف و یکنواخت و با قابلیت لرزش ، کلید یک خواب آرام و طولانی خواهد بود. این برای مادر و کودک ایده آل است چراکه نیازی نیست برای خوابیدن آن را با دستان خود تکان داد. مرکز خرید سیسمونی مونیا در تهران انواع تاب و گهواره برقی و معمولی را با قیمتی ویژه به فروش می رساند.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید