گهواره نوزاد

مرکز فروش گهواره نوزاد با قیمت مناسب

مرکز فروش گهواره نوزاد با قیمت مناسب آماده خدمت رسانی به شما هموطنان گرامی در سراسر کشور می باشد. خواب کافی یکی از اساسی ترین نیازهای نوزادان تازه متولد شده و سال های اولیه زندگی آنان است که به رشد سالم نوزادان کمک می کند. مدل های مختلف گهواره از جمله گهواره چوبی، گهواره فلزی، گهواره پلاستیکی  وغیره در نمایندگی های فروش سیسمونی مونیا بانه موجود است که برای آنها تجربه ای با کیفیت و راحت فراتر از یک خواب معمولی ایجاد می کنند‌. همچنین با عملکردهای مختلف، راحتی خواب را برای آنان به حداکثر می رساند. جهت آشنایی بیشتر با انواع تخت خواب های کودک همراه ما باشید:

نی نی لای لای برقی نوزاد

نی نی لای لای های برقی که قهرمانان والدینی هستند که نوزادان خود را برای خواب تکان می دهند. این محصولات به نوزادان کمک می کند تا به تنهایی بخوابند. این باعث می شود که نوزاد در آینده با مشکل تنهایی خوابیدن مواجه نشود. به علاوه این مدل از گهواره ها دارای ایمنی کامل هستند و از آسیب دیدن نوزاد جلوگیری می کند. در بیانی دیگر این مکانیسم های ایمن مانند کمربند ایمنی و قابلیت تنظیم سرعت به دلخواه در مدل های گهواره برقی به کودک اجازه می دهد تا به تنهایی تکان بخورد. بنابراین، در حالی که نوزاد بسیار راحتتر به خواب فرو می رود، مادر می تواند برای خود وقت بگذارد.

برخی از این محصولات دارای ویژگی لرزش و دارای گزینه ثابت هستند. با این ویژگی می توانید متناسب با موقعیت بچه گهواره را در حالت دلخواه تنظیم کنید. تنظیمات مختلف سرعت روی دستگاه به کودک اجازه می دهد تا هنگام تاب خوردن سرعت های زیاد، متوسط و یا کمی را تجربه کند. به این ترتیب، با این قابلیت های شگفت انگیز ایمنی داخل رحم مادر برای کودک تداعی می شود و موجب می شود زور آرام شود. همچنین این مدلهای گهواره برقی، که فعالیت های تکان دهنده ای را انجام می دهند که خواب را برای کودکان آسان تر می کند و از این رو محبوبیت بیشتری میان والدین دارند.

مرکز فروش گهواره نوزاد با قیمت مناسب

تخت کنار مادر نوزاد

نوزادان از لحظه ای که به دنیا می آیند باید به والدین خود نزدیک باشند تا بتوانند با جهان سازگار شده و احساس امنیت کنند. از این رو تخت کنار مادر می تواند این نیازها را به خوبی تأمین کند. گهواره های کنار مادر یکی از مدل های پرفروش است که یک محصول کاربردی با طراحی زیبایی هم نیز است. این محصولات به نوزادان تازه متولد شده اجازه می دهد تا گرمای مادر خود را بدون داشتن یک تخت خواب یکسان احساس کنند.

این نوع تختخواب های کنار مادر با عملکردهای مختلف مانند قابلیت تنظیم ارتفاع، نگه داشتن کودک را که شب ها از خواب بیدار می شود و به او شیر می دهد را آسان می کند. همچنین این مدل ها که راحتی مادران و نوزادان را در نظر می گیرد، به لطف ویژگی نصب آسان آنها ، نیازهای والدین را برآورده می کند. بنابراین، خواب دلپذیر نوزادان ایمن تر می شود.

مرکز فروش گهواره نوزاد با قیمت مناسب

گهواره های تخت پارک نوزاد

برخی از مدل های تخت کودک که از طرفداران زیادی برخوردار است علاوه بر ایجاد محیطی دنج و ایده آل برای خواب نوزادان، نیز می توانند به عنوان زمین بازی استفاده شوند. به لطف ویژگی ارائه شده در این گهواره های تخت پارک، محیط خواب نوزادان با گذشت زمان به یک منطقه سرگرم کننده تبدیل می شود. این گهواره ها با پارچه قابل تنفس و ضد حساسیت و قابل شستشو، که دارای رنگهای متفاوتی مانند آبی، صورتی، نارنجی، زرد، قرمز، سفید ، خاکستری و چوبی هستند. علاوه براین دارای ویژگی های سرگرم کننده است که بچه ها بعد از هر بار بازی داخل آن، خواب آنان را تسهیل می کند.

مرکز فروش گهواره نوزاد با قیمت مناسب

گهواره های سبد نوزاد

گهواره های سبد که برای برآوردن نیازهای خواب و استراحت نوزادان تازه متولد شده مورد استفاده قرار می گیرند ، به راحتی قابل حمل هستند و به راحتی در کنار تخت والدین قرار می گیرند. به این ترتیب اطمینان حاصل می شود که کودک تا آنجا که ممکن است احساس امنیت می کند. همچنین برای مادر و پدر بسیار راحت تر می شود که در شب به نوزاد خود برسند.

مرکز فروش گهواره نوزاد با قیمت مناسب

کریر بچه

گذشته از این ها کریر ها، محل خواب امنی را برای نوزادان تازه متولد شده در ماه های اولیه زندگی ایجاد می کند. این کریرها ابعاد بسیار کوچکتری نسبت به مدل های دیگر دارد. به لطف این ویژگی، به عنوان یک نجات دهنده برای فضاهای کوچک یا هنگام مسافرت رفتن و مهمانی و بازار عمل می کند. علاوه بر این، اندازه قابل حمل آن باعث می شود به راحتی بتوان آن را جابجا کرد. همچنین از طریق آن راحت تر می توان نوزاد را به بیرون آورد. این کریر ها در انواع مارک های معتبر موجود است. همچنین از کلی ویژگی های عالی بهره می برد.

مرکز فروش گهواره نوزاد با قیمت مناسب

مرکز فروش گهواره نوزاد با قیمت مناسب

اگر قصد دارید گهواره ای قیمت مناسب را برای دلبند خود خریداری کنید، مرکز فروش گهواره نوزاد منصوری در بانه بهترین مکان برای شماست. انواع گهواره های شیک و با کیفیت ایرانی و خارجی در برند ها و اندازه های متفاوت را می توانید در این فروشگاه بیابید. برای دریافت تخفیف جهت خرید گهواره نوزاد دخترانه و پسرانه هم اکنون تماس بگیرید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید