شیشه شیر اونت

خرید شیشه شیر دسته دار اونت

خرید شیشه شیر دسته دار اونت با بهترین قیمت آغاز شد. مسئله تغذیه کودکان یکی از مهمترین موضوعات و نیاز های اساسی برای رشد سالم آنان می باشد. از همین رو فراهم کردن محصولات مخصوص بچه ها یکی از وظایف ضروری هر والدینی خواهد بود. در این راستا یکی از ارجحیت های اول اکثر مادران در سراسر دنیا تهیه شیشه شیر دسته دار اونت برای نوزادان خود در هر سنی می باشد. چراکه محصولات این برند مشهور بسیار باکیفیت و در عین حال بی خطر است و نیازهای اولیه تغذیه بچه های خردسال را به بهترین شیوه تأمین می کند. این شیشه شیر ها تمام استاندارد های معتبر ساخت را در طراحی های خود رعایت کرده است. درنتیجه موجب افزایش حس لذت بخش مکیدن برای کودکان می شود. جهت آشنایی بیشتر  شیشه شیر دسته دار اونت با ما باشید:

خرید شیشه شیر دسته دار اونت

اونت بهترین و با کیفیت ترین شیشه شیر برای نوزادان

اونت بدون شک یکی از برند های شماره یک معتبر جهانی است. این مارک مطرح فعالیت خود را در کشور انگلستان و در سال ۱۹۶۳ میلادی در زمینه تولید محصولات تغذیه ای نوزادان آغاز کرد. کیفیت عالی محصولات مختلف برند مشهور اونت به گونه ای است که تمام مادران در سراسر دنیا آن ها را به همدیگر توصیه می کنند. شهرت جهانی اونت پس از تولید انبوه شیشه شیر های باکیفیت به ثبت رسید. این شیشه شیر ها دارای انواع مدل های متعدد و پرطرفدار طبیعی، نچرال و کلاسیک است. تمام این مدل ها دارای عملکرد خاصی هستند که موجب جلب رضایت هرچه بیشتر والدین شده است.

از پرفروش ترین های محصولات این مارک شناخته شده، شیشه شیر دسته دار اونت می باشد. این محصول حس کاملا مشابه مکیدن پستانک مادر را برای نوزادان القاء می کند. چراکه دارای طراحی ویژه و ایده آلی می باشد. جنس بدنه این شیشه شیر ها از مواد اولیه و مرغوب پلاستیک و سیلسکون درجه یک تشکیل شده است. جنس این محصولات کاملا ضد حساسیت و فاقد مواد BPA می باشد. تا به سلامت کودک هیچ آسیبی وارد نکند. از این لحاظ هم کاملا مورد اعتماد می باشند.

لازم به ذکر است این شیشه شیر ها با تمام سر شیشه های اونت در هر سایز و اندازه ای و متناسب با سن کودکان سازگار می باشد. پستانک شیشه شیر دسته دار اونت، به فناوری آنتی‌ کولیک مجهز است که از درد و ناراحتی های معده و شکم نوزادان می کاهد.

خرید شیشه شیر دسته دار اونت

شیشه شیر های AVENT

این شیشه شیر های AVENT قابلیت شستشوی فوق العاده ساده ای دارند. همچنین به راحتی در داخل ماشین ظرفشویی یا دستگاه استریل کننده اونت جهت شستشو و پاکیزگی کامل جای می گیرند.

به طور کلی شیشه شیر های اونت بچه در تمام ابعاد و سایز های گوناگون موجود هستند. این ظرفیت ها عبارتند از: ۱۲۰ میلی لیتر، شیشه شیر اونت ۱۲۵ میلی لیتر، ۱۵۰ میلی لیتر، ۲۴۰ میلی لیتر، ۲۶۰ میلی لیتر، ۳۰۰ میلی لیتر و ۳۳۰ میلی لیتر. بنابراین این شیشه شیر ها می توانند همراه قابل اطمینان در تمام دوران سنین مختلف نوزادان باشند.

طراحی استاندارد و بی همتای استایل شیشه شیر های اونت به گونه ای است که بسیار دقیق و شبیه سینه مادر است. از همین رو این طراحی ایده آل باعث شده است که بچه ها تفاوتی میان سینه مادر و پستانک شیشه شیر ها احساس نکنند و به هیچکدام بیشتر عادت نکنند.

قابلیت نرم بودن و انعطاف پذیری بسیار بالای این شیشه شیر های AVENT، باعث شده است که از افتادگی و بی حالت بودن جلوگیری کند‌. همچنین موجب احساس بهتری در مکیدن آن و همچنین رشد طبیعی و سطح داخلی دهان نوزادان می شود. قابلیت ضد نفخ این محصولات از ورود هوا به معده بچه ها جلوگیری می کند و تغذیه بسیار راحتی را برای آنان به ارمغان می آورد. به علاوه دارای قابلیت ضد نشت است و محکم در دهان نوزادان قرار می گیرد.

خرید شیشه شیر دسته دار اونت

ویژگی های شیشه شیر دسته دار اونت

شیشه شیر دسته دار اونت به دسته بدنه ارگونومیک و بی نظیر مجهز است که کاملا ضد لغزش و فوق العاده می باشد. در نتیجه از این لحاظ هم بسیار خوش دست و سبک خواهند بود.

جنس بدنه این محصولات دارای ساختار منحصر بفردی است که حتی در برابر حرارت های بالا هم مقاومت خود را از دست نمی دهد. گذشته از این ها، می توانند به خوبی در‌ داخل یخچال نگهداری شوند و ماندگاری خود را هم حفظ کنند.

طراحی دلربای این شیشه شیر های اونت موجب شده است که علاقه نوزادان را هر چه بیشتر به خود جلب کرده است. بنابراین همه ی این ویژگی های برجسته موجب شده است تا این شیشه شیر ها در سراسر دنیا فروش بالایی به خود کسب کنند.

خرید شیشه شیر دسته دار اونت

جهت خرید و سفارش انواع شیشه شیر دسته دار و معمولی اونت می توانید با شماره های درج شده در این وبسایت در تماس باشید. فروشگاه لوازم سیسمونی مونیا عرضه کننده انواع شیشه شیر نوزاد اونت انگلیسی با بهترین قیمت می باشد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید