شیردوش اونت

فروشگاه آنلاین شیشه شیر دسته دار اونت

فروشگاه آنلاین شیشه شیر دسته دار اونت انواع مدل های محصولات شیشه شیر اونت را با قیمتی ویژه به نمایش گذاشته است. ما در ادامه می خواهیم یکی از بهترین محصولات avent یعنی شیشه شیر دسته دار استاندارد را به شما برای دلبندانتان معرفی کنیم:

شیشه شیر اونت:

یکی از دغدغه های والدین نوزادان شیر خوار ایناست که درصورت استفاده از شیشه شیر نوزاد دیگر تمایلی به خوردن شیر مادر را ندارد و این امرموجب علاوه بر افت سلامت نوزادان شده هزینه های زیادی بابت خرید شیر خشک و شیشه شیر و دیگر ملزومات آن می باشد .

امروزه شرکت فلیپیس اونت با تولید شیشه شیرهای نچرال و دسته دار که کاملا شبیه به سینه مادر است این مشکل را رفع کرده است. شیشه شیر دسته دار اونت ۱۵۰ میلی لیتر بوده وبرای مادرانی که می خواهند  به نوزاد خود شیر خود و شیر خشک بدهند و به صورتی که کودک عاد ت به شیشه شیر نکند مناسب می باشد.

فروشگاه آنلاین شیشه شیر دسته دار اونت

مشخصات شیشه شیر دسته دار اونت:

شیشه شیر دسته دار اونت مناسب برای نوزاداناز ۴ ماهگی به بعد می باشد. حجم این شیشه شیر ها حدود ۱۵۰ میلی لیتر به صورت درجه بندی شده می باشد. کاملا ایمن و بدون چکه هستند. بدنه ای شیشه شیر های اونت از جنسطلق بی رنگ می باشد. داخل شیشه شیر طرح گلبرگی به کاررفته که باعث انعطاف پذیری ونرمی شیشه شیر شده و مانع افتادن سر شیشه می شود. شیشه شیر اونت را می توان با تمام سایزهای سر شیشه های موجود نصب کرد.

سر شیشه ی موجود رویشیشه شیر اونت از جنس سیلیکون بوده و سوراخ هایی را نیز دارد. سرشیشه ها دارای در پوش هستند. شیشه شیر دسته دار اونت کاملا سازگار با استانداردهای جهانی و بدون بی پی آ میباشد.

سر شیشه شیر اونت

سر شیشه شیر کاملا شبیه سینه مادر بوده و دارای خاصیت ضد نفخ یا آنتی کولیک بوده و هیچ گونه هوایی درحین مکیدن آن به داخل معده نوزاد نمی رود و کودک  در حینشیر خوردن اذیت نمی شود و احساس راحتی بیشتری می کند. پستانک های شیشه شیر اونت دارای ۳ سوراخ برای عبور جریان هوا و شیر در حین مکیدن می باشد.

دسته های شیشه شیر اونت بسیار نرم وضد لغزش بوده وبصورت ارگونومیک و مطابق با دست نوزادن ساخته شده است. همه ی قطعات شیشه شیر دسته دار اونت قابل جداسازی وقابلیت شستشوی به صورت دستی و با ماشین ظرف شویی را دارند.

فروشگاه آنلاین شیشه شیر دسته دار اونت

مزایای شیشه شیر دسته دار :

دسته دار بودن شیشه شیر باعث یادگیری گرفتن لیوان و دیگر اشیا در کودکان می شود. با استفاده از شیشه شیر والدین می توانند در هرمکانی به کودک خود شیر بدهند. والدینی که شاغل هستند و وقت  و مکان مناسب و کافی برای شیر دادن به نوزادن خود را ندارند بهترین گزینه برای آنان استفاده از شیشه شیر اونت می باشد.

با استفاده از شیشه شیر میتوان مقدار شیر داده شده به نوازدان را کنترل کرد. کودکانی که از شیشه شیر تغذیه می کنند درصورت عدم حضور مادر هرکسی می تواند به آنها شیر بدهد. مادرانی که دچار بیمای های خاصی شده اند و از شیر دادن به نوزادن خودمنع شده اند با ساتفاده از شیشه شیر میتوانن به آنها شیر بدهند

در صورتیکه به هر دلیلی شیر مادر کم شده باشد و نیاز کودک را بر طرف نکند استفاده از شیشه شیر می تواند این کمبود را در کنار شیر مادر جبران کند.

معایب استفاده از شیشه شیر:

معمولا نوزادان با مکیدن سینه مادر خود ارتباط محبت آمیزی بین آنها به وجود می آورند که استفاده از شیشه شیر مانع از این ارتباط دو طرفه محبت آمیز و تماس پوستی با مادر می شود. در اوایل دوره نوزادی شیردهی آنان با شیشه شیر باعث افزایش وزن نوزادن می شود.

طبق نظریه دندان پزشکان مکیدنشیشه شیر به مدت طولانی حتی در حین خواب باعث پوسیدگی دندان های آنها میشود. شیر دادن با شیشه شیر به دلیا نیاز داشتن به وسایل آماده کردن آن ممکن است زحمت آورباشد بخصوص  در سفرها و جا به جایی شهری که باید این وسایل را باخود حمل کنید.

نحوه ی تمیزکردن شیشه شیر :

  1. شستن شیشه شیر با آب و مایع ظرفشویی: در این روش باید مقدار مایع ظرف شویی اندک باشد تا شیشه شیر بو و طعم ان را نگیرد
  2. جوشاندن شیشه شیر: در اینروش شیشه های شیر غیر پلاستکی را با لوازم آن به مدت ۱۰ دقیقه در آب می جوشانید تا کاملا استریل شوند.
  3. استفاده از مایکروویو: این روش مناسب برای شیشه های شیر ی است که مناسب برای استفاده در مایکروویو هستند . شیشه شیر و لوازم آن را داخل ظرفی آب قرار داده و آن را داخل مایکروویو به مدت ۳ تا ۴ دقیقه قرار می دهید.
  4. استفاده از دستگاه استریل کننده بخاری فیلیپس
  5. استفاده از ماشین ظرف شویی

فروشگاه آنلاین شیشه شیر دسته دار اونت

شیشه شیر دسته دار اونت

بهترین و اولین شرکت سازنده شیشه شیر برای نوزادن  شرکت فلیپیس اونت می باشد محصولات شرکت اون در زمینه تولدی انواع شیشه شیر، پستانک، سر شیشه شیر و سایر مرلزومات می باشد . دیلی برتری شرکت اونت نسبت به شرکت های رقیب خود راضی بودن مصرف کنندگان محصولات انها و تایید یه داشتن استاندارد های پزشکی لازم در کالاهای تولدی خود می باشند.

همه ی ما می دانیم شیر مادر قوی ترین و بهترین غذا برای نوزادان تا ۲ سالگی می باشند. در واقع در موادر خیلی ضروری استفاده از شیر خشک توصیه می شود. بر اساسا تجربه نوزادانی که از شیشه شیر یا پستانک  استفاده می کنند دیگر تمابلی به ش یر مادر خود نداشته ودر این حالت علاوه بر خطراتی که که در زمینه رشد و تکامل نوزاد به دلیل نداشتن تغذیه ازشیر مادر وجود دارد هزینه های اضافی نیز بابت رخید شیشه شیر و ملزومات ان وجود دارد.

ویژگی های شیشه شیر اونت فیلیپس

از مهمترین و متمایز ترین ویژگی های شیشه شیر اونت داشتن حالت ارگونامی استاندارد بسیار شبیه به پستان مادر می باشد که در این صورت نوزاد شیر مادر خود را ترک نخواهد کرد. کاربرد شیشه شیر های دسته دار اونت برای مادرانی است که بسیار پر مشغله هستند وقت و جای مناسب برای هر بار شیر دادن به نوزاد خود را ندارند.

شیشه شیر های اونت دسته دار هستند و کودکان می توانند ردحین خوردن شیر دسته آن را بگیرند این دسته های شیشه شیر کاملا ارگونامی ساخته شده و خوش حالت و خوش فرم بوده و به راحتی نوزادان می توانند آن را با دست خود بگیرند.

شیشه شیر های اونت دارای حجمی برابر با ۵۰ میلی لیتر هستندجنس شیشه شیر از طلق شفاف و بی رنگ بوده که  محتویات داخل آن قابل  مشاهده می باشد. سر شیشه شیر اونت نیز بسیار خاص بدوه و از جنس سیلیکون  نرم و قابل انعطاف و در عین  حال مقاوم به حرارت و یا فشار دندان های کودکان می باشد.سر شیشه شیر اونت به صورت پستان مانند بوده دارای سوراخ هایی برای عبور هوا بوده این سر شیشه شیر ها کاملا آنتی کولیک یا ضد نفخ هستند سر شیشه شیر اونت دارای در پوش مخصوص بوده در صورت استفاده نکردن از شیشه شیر سر آن را گذاشته تا از آلوده شدن آن جلوگیری شود.

شیشه شیر دسته دار اونت

از ویژگی های خاص شیشه شیر دسته دار اونت این اس که سر شیه شیر یا پستانک ان دارای سه سوراخ مجزا برای مکش وخروج هوا می باشد.که در این حالت نوزاد در حین نوشیدن شیر هوا وادر معده آن نمی شود و دچار نفخ های شکمی ای روده ای نمی شوند.

معمولا از شیشه شیر های دسته دار اونت از رده سنی  ۴ ماهگی به بعد  استفاده می شود و با بزرگ شدن نوزاد باید سایز شیشه شیر بخصوص سر ان را نیز  بزرگتر کرد زیرا که نوزاد با بزرگتر شدن شیر بیشتری را می نوشد و هم تینکه قدرت مکش او بیشتر می شود در نتیجه سر شیشه شیر های دسته دار اونت دارای سایز بندی بوده و از سایز های ۲ صفر به بعد در بازار وجود دارند بنابرایتن قبل از خرید دقت کنید سر شیشه شیر اونت  مناسب برای رده سنی نوزاد شما باشد.

طرح و سایز های شیشه شیر اونت متفاوت بوده و برای پسرها و دخترها رنگبندی و طرح های جذاب متفاوتی دارد.

فروشگاه آنلاین شیشه شیر دسته دار اونت

شستشو شیشه شیر اونت

قطعات شیشه شیر اونت از جمله شیشه شیر یا مخزن ان، پستانک یا سر شیشه ، درپوش سر شیشه شیر، دسته شیشه شیر همگی قابل جدا شدن هستند و می توان آنها را به صورت جداگانه شستشو داد.

شستن همه اجزای شیشه شیر اونت با وسایل تمیز کننده و استریل کننده مخصوص نوزادان یا دستگاه استریل کننده یا بخار کننده مخصوص تمیز کرد. زیرا که بدن نوزادان بسیار ضعیف بوده و دارای سیستم ایمنی ضعیفی هستند نبادی شیشه شیر نوزاد را با مایع ظرف شویی تمیز کرد زیرا که انی ماده شیمایی وارد شیر انها شد و ناراحتی معده و روده را برای آنها به بار می آورد.

شرکت اونت علاوه بر تولید شیشه شیر و ملزومات آن انواع دستگاه های استریل کننده و بخارشور شیشه شیر و سایر ظروفات غذای  نوزادن را تولید کرده است . که کاملا ایمن وسیو بوده و هیچ گونه باکتری و میکروبی را در ظروف یا شیشه شیر نوزادن به جای نمی گذارد.

فروشگاه آنلاین شیشه شیر دسته دار اونت

فروشگاه سیسمونی مونیا انواع لوازم سیسمونی مورد نیاز نوزاد از جمله انواع شیشه شیر، دستگاه استریل شیشه شیر و غیره را با قیمتی ویژه به فروش می رساند. اگر می خواهید بهترین و با کیفیت ترین شیشه شیر را برای دلبند خود با بهترین قیمت خریداری کنید هم اکنون با شماره تماس های موجود در این وبسایت تماس بگیرید تا شامل تخفیف ویژه این ماه شوید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید