کریر کودک

فروش اینترنتی انواع کریر نوزاد قیمت مناسب

فروش اینترنتی انواع کریر نوزاد قیمت مناسب با بهترین جنس در سیسمونی مونیا از همین اکنون آغاز شد. خرید بهترین کریر کودک اصل خارجی با کیفیت عالی در طرح ها و رنگ های فوق العاده با قابلیت تبدیل به صندلی ماشین.

کریر carrier چیست؟

کریر وسیله ای برای حمل نوزاد است که بعضی از افراد به آن سبد حمل نوزاد نیز میگویند. این وسیله چند منظوره دارای دسته هایی محکم جهت حمل آسان و قابل اطمینان نوزاد می باشد که با استفاده از بهترین جنس ساخته شده است. کریر های قابل ارائه در سیسمونی مونیا را می توان برای چندین منظور بکار گرفت که در میان آنها می توان به قابل تبدیل شدن به صندلی ماشین و همچنین جای خوابی مناسب برای کودک اشاره نمود.

نکاتی مهم که در خرید کریر باید به آن توجه کرد

  1. به استاندارد ساخت دقت کنید
  2. وزن قابل تحمل توسط کریر را در نظ بگیرید
  3. به چند کاره بودن کریر دقت کنید
  4. دقت داشته باشید که دسته کریر محکم و با دوام باشد
  5. پارچه تشک داخل ان قابل شستشو باشد
  6. دارای سایبانی مناسب جهت استراحت و خواب کودک باشد
  7. دارای کمربند ایمنی باشد
  8. سایزی مناسب جهت حمل و نقل باشد.

فروش اینترنتی انواع کریر نوزاد

کریر برای نوزاد :

کریر نوزاد در واقع سبد یا گهواره ی کوچ و قابل حملی است که برای خوابانیدن کودکان ونوزادان تابازه زمانی خاصی استفاده می شود واستاندارد آن برای  کودک ۱۳ کیلو گرم تا قد ۶۶ سانتی متری میباشد. کریر جز سیسمونی نوزادان محسوب میشود و فواید زیادی را برای نوزاد و والدین دارد از جمله فواید کریر این است که والدین از بغل کردن انها خسته نمی شوند . کریرها به دلیل داشتن کمربند ایمنی در داخل خود وداشتن سایبان بر روی سقف  محل امن ومناسب بدون از مزاحمت حشرات و نور خورشید برای نوزادان میباشد.

بعضی از کریر ها چند منظوره بوده یعنی هم بعنوان کریر یا گهواره  است هم میتوان ان را روی کالسکه قرار داد و هم به عنوان صندلی نوزاد در خوردو استفاده کرد.

ویژگی های یک کریر استاندارد :

  1. شکل و بدنه کریر باید گونه ای طراحی شده باشد که نوزاد دران بتواند به راحتی دست وپای خود را تکان داده و به راحتی در حالت صاف یا خم قرار بگیرد. کریر استاندار متناسب با ارگونومی بدن نوزاد بود و نباید زیاد گود باشد تا به ستون فقرات نوزاد اسیب وارد نکند.
  2. یک کریر استاندارد داری کمربند ایمنی ۵ نقطه ای بوده  که دارای قفل محکم است و کودو نمیتواند به راحتی ان را بازکند جنس این کمربند بسیار نرم بوده وبه پوست وبدن کودک اسیب وارد نکند. در نوزادان تازه متولد شده که نمی توانند سر و گردن خود را سفت و محکم نگه دارند کریر انها باید دارای محافظ سر باشد وایمنی سر و گردن انان را تامین کند.
  3. در طراحی دسته های کریر باید از روکش های پارچه ای جهت جلوگیر ی از تعرق دست والدین استفاده شده باشد.
  4. کریر های استاندارد دارای پارچه های کاملا نخی و غیر پلاستیکی بوده و هیچ گونه حساسیتی در پوست نوزادان ایجاد نمی کند وهم چنین منفذی برای گردش هوا برای جلوگیری از تعرق  بدن نوزادان را دارد واین روکش ها نیز قابل شستشو میباشند.
  5. کریر مناسب دارای سایبان ضد حشرات  وضد آب و نور آفتاب میباشد وکه وجود این سایبان ها در کریر حمل نوزادان را درهوای آزاد برای والدین راحت  میکند
  6. وزن کریر باید مناسب  و قابل حمل برای والدین باشد.

انواع کریر نوزاد :

  1.  کریر آغوشی : این مدل کریر از پارچه هایی که خاصیت کشسانی ندارند ساخته شده اند به صورت شال پارچه ایست که یمتواندی به مدل های مختلفی آن را دور کمر خود ببندید و وکودک را دران قرار دهید این کریر آغوشی می تواند از نوزاد تاز ه متولد شده تا کودک۲۵ کیلو گرم را تحمل کند.
  2. کریر کوله پشتی : این مدل کریر در واقع شبیه کوله پشتی بوده و جایگاهی برای حمل کود ک دارد بر اساس اصول استاندارد ساخته شده و فشار بر روی ستون فقرات یا کمر وارد نمی کند مناسب برای مسافرت و کوهنوردی و طبیعت گردی والدین با کودکان میباشد.
  3. کریر سبدی: این نوع کریر در واقع همان گهواره ساده می باشد که به شکل سبد در طرح و رنگ های مختلف ساخته شده است و دارای وزن مناسب و قابل حمل میباشد.
  4. کریر صندلی نوزاد خوردو: درواقع این کریرها شبیه کریر سبدی بوده وبا این تفاوت که میتوان به صورت صندلی خودرو و با نصب کمربند ایمین از ان برای جابه جای با ماشین در مسافرت ها به صورت کاملا ایمن استفاده کرد.

فروش اینترنتی انواع کریر نوزاد

فروش اینترنتی انواع کریر نوزاد قیمت مناسب

فروش اینترنتی انواع کریر نوزاد به صورت عمده و خرده با بالاترین کفیت ساخت در برند های معتبر و محبوب چیکو، گراکو، ببکو، مکسی کوزی، بنتو، براوو و غیره در بزرگترین فروشگاه کالسکه و کریر آغاز شد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع کریر و همچنین دریافت لیست آخرین قیمت انواع کریر کودک با کارشناسان ما تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید