ساک

فروش عمده ساک لوازم نوزاد ایرانی

فروش ساک لوازم نوزاد ایرانی به صورت عمده و خرده آغاز شد. بچه‌ها در ماه‌های اول زندگی در فاصله‌های زمانی کوتاه نیاز به شیر خوردن و تعویض پوشک دارند. ممکن است لازم باشد در روز بارها لباسشان را عوض کنید. بنابراین مادران و پدران برای یک مهمانی کوتاه یا بیرون رفتن برای یک خرید ساده هم، باید ساک لوازم نوزاد را همراه ببرند. ساک لوازم نوزاد یکی از وسایل مهم در سیسمونی بچه‌هاست.

کیف نوزاد معمولا باید سبک و جادار باشد. بهتر است برای نظم و ترتیب دادن به ساک بچه به تعداد جیب‌ها و البته عایق بودن قسمت مخصوص شیشه شیر دقت کنید.

ساک لوازم نوزاد ایرانی :

والدین قبل از تولد نوزاد و معمولا از ماه چهارم بارداری  به بعد سیسونی مورد نیاز فرزند خودرا تهیه می کنند. از جمله لوازم مهم در سیسمونی نوزاد ساک یا کیف نوزاد می باشد. در واقع ساک نوزاد از همان ابتدای تولد نوزاد تا چند سال آینده که نوزاد بزرگتر شد مورد استفاده قرارمی گیرد.

منظور از کیف یا ساک نوزاد کیفی است که لوازم ضروری نوزاد مانند شیشه شیر، پوشاک، پستانک، لباس های نوزادی اضافی، لوازم مراقبتی و دارویی و غیره  که همه ی آنها قابل جا گذاری در ساک دستی مادر نیستند قرارمی گیرد. با داشتن ساک نوزاد جا دار می توان با خیال راحت بدون آشفتگی و بهم ریختگی  و بدون فراموش کردن وسایل های ضروری نوزاد به مهمانی یا مسافرت رفت .

نکات مهم قبل از خرید ساک یا کیف نوزاد:

جنس کیفنوزاد بسیار مهم میباشد حتما جنسی را انتخاب کنید که با کیفیت و مقاوم بوده و به راحتی با دست و یا ماشین لباس شویی آنها را شستشو داد. انواع جنس های مرغوب کیف نوزاد در بازار کتان، روکش دار برق دار، گلدرا مدن و برزنت می باشد .  بهترین جنس کیف های نوزادی جنس  ضد آب و یا میکرو فیبر می باشند .

کیف نزاد باید دارای وزن مناسبی باشد که درصورت پر کردن آن ازوسایل ضروری سنگین تر نشودو آسبی به دست و یا ستون مهر های والدین وارد نکند . حتما قبل از خرید وقتی کیف نوزاد خالی است وزن آن را سنجیده و  وزن استاندارد کیف نوزاد در این حالت باید ۱٫۵ کیلو گرم باشد .

فروش ساک لوازم نوزاد ایرانی

بهترین کیف نوزاد

بهترین کیف نوزاد برای والدین پر مشغله کیفی است که حالت کوله پشتی داشته و دست های والدین در این حالت آزاد بوده و نگهداری نوزاد راحت تر می شود. سایز و اندازه ی کیف نوزاد باید مناسب بوده و خیلی بزرگ نباشد زیرا که کیف های خیلی بزرگ وسایل بیشتری ر ا در خود جای می دهند و زودتر پاره می شوند و حمل آنها نیز سخت تر می باشد. در صورتی که دارای نوزادن دوقلو و یا چند قلو هستید کیف های سایز متوسط به یالا برای شما مناسب هستند.

به دلیل اینکه وسایل نگهداری نوزاد زیاد می باشد کیفی انتخاب کنید که دارای جیب های زیادی باشد تا وسایل بیشتری را به صورت جداگانه و مرتب در خود جای دهند. حتما قبل از خرید کیف نوزاد به تمامی درز های کیف و نحوه ی دوخت آنها دقت کنید که پره و یا سوراخ نباشد  و دوخت محکم و با دوامی داشته باشد.

کیف های زیپ دار

بهتیرن کیف نوزاد کیف های زیپ دار هستند کیف های دکمه ای به راحتی توسط نوزادان باز می شوند و وسایل داخل آنها به بیرون می ریزد . حتمابه جنس زیپ کیف دقت کنید زیپ های پلاستیک دوام کمتری دارند و در اثرباز  و بسته کردن مداوم سریعتر خراپ می شوند زیپ مناسب برای کیف های نوزا د زیپ های آهنی زرد رنگ هستند. بندها ورکاب های کیف نوزاد باید محکم  و عریض باشند تا به راحتی رو شانه ها قرا ر بگیرند حتما کیفی را انتخاب کنید که چند نوع بند یا رکاب داشته و هم چنین قابلیت تنظیم در حالت های مختلف را داشته باشند.

انواع کیف یا ساک نوزاد را در ادامه بررسی خواهیم کرد:

فروش ساک لوازم نوزاد ایرانی

ساک یا کیف دستی نوزاد:

رایج ترین مدل کیف های نوزادی است که به شکل کیف بسیار بزرگ با دسته های کوتاه برای حمل وسایل ضروروی نوزاد می باشد.

کوله پشتی وسایل نوزاد:

کوله پشتی نوزاد بسیار شبیه به کوله پشتی معمولی بوده و با این تفاوت که کوله پشتی نوزاد دارای جیب های زیادی برای نگهداری لوازم ضروری نوزادن میباشد . این نوع کوله پشتی در انواع سایز ها و طرح های مختلف ساخته شده اند و حمل آنها بسیار آسان تر بوده و دست های والدین در این حالت آزاد تر بوده ومناسب برای مسافرت و گردش می باشد.

ساک یا کیف  آویزان نوزادی یا پستچی :

این مدل ساک های نوزادی شبیه کیف های دستی بوده با این تفاوت که دارای بندهای بلند بوده که روی شانه ها قابل تنظیم هستند وحتی می توان به دور قفسه سینه آنها را بپیچید  دراین مدل هم والدین دست های آنها آزاد بوده و می توانند با ان نوازد خودرا نیز در آغوش بگیرند. درواقع کیف های پستچی مخصوص پدرها بوده که درحمل نوزاد به همسر خود کمک می کنند.

کیف کالسکه ای یا قنداقی نوزاد:

این نوع کیف ها را با استفاده از دسته ها یا بندهای بلندشان به پشت  کالسکه متصل می کنند. کیف های قنداقی نوزاد نباید خیلی سنگین باشند چون باعث می شوند کالسکه ها به سمت عقب کشیده شوند و تعادل خود را از دست بدهند.

فروش ساک لوازم نوزاد ایرانی

بهتر است برای خرید کیف نوزاد حساسیت زیادی به خرج بدهید. چون مدت‌ها همراه همیشگی‌تان خواهد بود و شاید جای کیف مهمانی‌هایتان را هم بگیرد. خرید اینترنتی کیف لوازم نوزاد علاوه بر سهولت و رهایی از دردسر گشتن در بازار، برای مادران باردار، این مزیت را دارد که مدل‌های مختلف از برندهای مختلف را بررسی کنید.
در حال حاضر سیسمونی مونیا ده‌ها مدل ساک کودک از برندهای مختلف مثل ساک نوزاد چیکو و ساک لوازم نوزاد گراکو با طرح و رنگ‌های متنوع را به فروش گذاشته است. بنابراین بسته به نیاز خود می‌توانید مدل کیف نوزادی مناسب خود را انتخاب کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید