شیشه شیر اونت

فروش شیشه شیر دسته دار اونت

فروش شیشه شیر دسته دار اونت به قیمت واردات آغاز شد. بهترین و ایده آل ترین شیشه شیر برای دلبندانتان، شیشه شیر های آنتی کولیک دسته دار فیلیپس اونت هست. این برند سازنده شیشه شیر دارای انواع متفاوتی برای سنین مختلف است. با ما همراه باشید تا با این شیشه شیر ها و فواید استفاده از آنها بیشتر آشنا شوید:

دسته شیشه شیر نوزاد Avent

این دسته بطری برای بطری های تغذیه نوزاد طبیعی Avent مناسب است. مناسب برای همه بطری های پلاستیکی یا شیشه ای ۲ اونس، ۴ اونس، ۹ اونس و ۱۱ اونس. این امر باید انتخاب ما را با آگاهی از اندازه های مختلف قابل تطبیق برای دسته کودک ما آسان تر و واضح تر کند. دسته های شیشه شیر ما برای همه نوزادان بسیار راحت است. طراحی ارگونومیک برای دست های کوچک که به راحتی در دست می گیرند. نصب دستگیره های کودک ما برای همه بسیار آسان است! تنها کاری که باید انجام دهید این است که نوک سینه و حلقه بیرونی شیشه شیر طبیعی فیلیپس را بردارید و از بالا به پایین آن را بلغزانید. به همین سادگی! دسته ما همچنین برای جلوگیری از نشتی طراحی شده است و به کودک اجازه می دهد تا به طور مستقل بنوشد.

می توانید مطمئن باشید که دسته بطری انتخابی بی خطر برای کودک شما است، زیرا بدون BPA و ۱۰۰٪ برای کودک شما بی خطر است. این به راحتی تمیز می شود و به راحتی قابل شستشو در ماشین ظرفشویی است. طراحی شده برای بطری شیر طبیعی نوزاد Avent می باشد.

فروش شیشه شیر دسته دار اونت

در آغوش گرفتن و خود تغذیه، یک گام بزرگ برای نوزاد

آموزش به کودک برای نگه داشتن شیشه شیر خود بخش مهمی از مراقبت از کودک شما و گام خوبی در زندگی کودک شما است. دسته های بطری سازگار ما دارای بازوهای نرمی برای نگه داشتن کودک است و به کودک کمک می کند تا از طریق خود تغذیه استقلال پیدا کند.

کودک خود را تشویق کنید تا خودش غذا بخورد!

هنگامی که کودک شما شروع به تغذیه خود می کند، هماهنگی چشم دست، گرفتن انبر و مهارت های حرکتی خود را نیز توسعه می دهد. این دسته بطری سازگار برای کمک به کودک شما در نگه داشتن بطری خود، تقویت عضلات و کنترل حرکتی طراحی شده است. در طول جاده، هماهنگی چشم خوب با دست و مهارت های حرکتی قوی به او کمک می کند تا با شادی بازی کند، کتاب ها را ورق بزند و خوانا بنویسد. هیچ وقت زود نیست که به کوچولوی دوست داشتنی خود کمک کنید تا عضلاتش را تمرین دهد و مهارت های هماهنگی ارزشمندی را بیاموزد. این دسته بطری سازگار باید در لیست خرید محصولات کودک شما باشد!

عضله سازی و کنترل حرکتی خوب!

طراحی شده برای کمک و تشویق کودک شما برای تغذیه با بطری و دسته بطری خود، اولین قدم های کوچک خود را برای استقلال بردارید. اگر در دست گرفتن شیشه شیر او در ۶ ماهگی کودک شما کارساز نیست یا یک رویداد استرس زا برای کودک شما است، وقت آن رسیده است که به کودک خود بیاموزید که چگونه شیشه شیر خود را در دست بگیرد!! لطفاً توجه داشته باشید: این یک محصول پس از فروش است که توسط محصولات GOLOHO تولید شده است و با بطری بچه طبیعی PHILIPS AVENT مرتبط نیست.

طراحی شیار مواج

طراحی شیار مواج به کودک اجازه می دهد تا با ثبات بیشتری در دست بگیرد. این بطری محکم ثابت شده است، به شکل ارگونومیک برای دستان کوچک طراحی شده است.

فروش شیشه شیر دسته دار اونت

شیشه شیر اونت

یکی از مهمترین نکاتی که والدین عزیز باید برای تغذیه از شیشه شیر به آن توجه داشته باشند، انتخاب یک شیشه شیر مناسب برای کودک است. کودک بیشتر تمایل دارد از شیشه شیرهایی تغذیه کند که طراحی آن ها شباهت زیادی به سینه مادر داشته باشد. به این نوع شیشه شیرها نچرال یا طبیعی گفته می شود و به کودک کمک می کند تا تغذیه ای راحت از شیشه شیر تجربه کند.  شیشه شیر دسته دار نچرال فیلیپس اونت (AVENT)، با طراحی ارگونومیکی که دارد به راحتی در دست والدین عزیز جای می گیرد.

غالباسرشیشه این شیشه شیر به گونه ای طراحی شده است که از ۴ ماهگی قابل استفاده هستند و با قرار گرفتن بر روی دهان کودک از آمیختن شیر با هوا جلوگیری می کند. از این رو، ضد کولیک است و منجر به دردهای شکمی نوزادان عزیز نخواهد شد. همچنین بسته به سن کودک، در صورت نیاز می‌توانید از سایر سایزهای سرشیشه نچرال مانند شماره ۴ ، جریان غلیظ و غیره استفاده نمایید. علاوه بر این، بسیاری از والدین از این شیشه شیر دسته دار به عنوان لیوان نیز استفاده می‌کنند. بنابراین تنها کافیست شیشه شیر را با آب یا آب میوه طبیعی پر کنید و آن‌را در اختیار کودک قرار دهید.

فروش شیشه شیر دسته دار اونت

مزیت استفاده از شیشه شیر دسته دار اونت

شیشه شیر دسته‌دار یکی از انواع شیشه‌های شیر است که دارای دسته یا المان‌های دسته‌ای مخصوص است. مزیت‌های استفاده از شیشه شیر دسته‌دار ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  1. راحتی در دست‌گیری: دسته‌های مخصوص به شیشه‌های شیر، استفاده راحت‌تری از آنها فراهم می‌کنند. دسته دار بودن این نوع شیشه‌ها، به افراد این امکان را می‌دهد که شیشه را با دست‌های خود راحت‌تر بگیرند و از آن استفاده کنند.
  2. کنترل بهتر بر روی میز: دسته‌دار بودن شیشه شیر، این امکان را فراهم می‌کند که شیشه را با استفاده از دسته به راحتی روی میز قرار داده و جلوی قلیانه نگه دارید. این امر می‌تواند به کنترل بهتری بر روی حرکت شیشه کمک کند.
  3. جلوگیری از افتادن شیشه: دسته‌دار بودن شیشه می‌تواند از احتمال افتادن آن به دلیل دست‌های لغزنده یا شیب‌دار جلوگیری کند. دسته مخصوص به شیشه اجازه می‌دهد تا به‌طور مطمئن در دست گرفته شود.
  4. طراحی زیبا و متنوع: شیشه‌های شیر دسته‌دار با طراحی‌ها و شکل‌های متنوعی در بازار موجود هستند که به افراد امکان انتخاب شیشه با ظاهری مطلوب و به سلیقه آنها را می‌دهد.
  5. استفاده در مراسمات خاص: برخی از شیشه‌های شیر دسته‌دار با طراحی و جزئیات خاص، به‌طور خاص برای مراسمات یا جشنواره‌های خاص طراحی شده‌اند و می‌توانند جلوه ویژه‌ای به میز خدمت اضافه کنند.

هرچند که این مزیت‌ها وابسته به سلیقه و نیازهای هر فرد هستند و ممکن است برخی افراد ترجیح دهند از شیشه‌های بدون دسته استفاده کنند.

فروش شیشه شیر دسته دار اونت

مرکز فروش منصوری عرضه کننده مستقیم انواع شیشه شیر های متفاوت اونت از جمله شیشه شیر دسته دار، آنتی کولیک، طبیعی و غیره می باشد. این شیشه شیر های بهترین گزینه برای نوزدان بوده و شما می توانید جدا از شیر برای نوشیدنی های دیگر نیز  از آن استفاده کنید. برای سفارش و خرید انواع شیشه شیر اونت و لوازم بهداشتی نوزاد با ما تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید