جانسونلوازم بهداشتی

قیمت محصولات بهداشتی جانسون

جهت استعلام دقیق قیمت محصولات بهداشتی جانسون می توانید با همکاران ما در بخش فروش در ارتباط باشید. سیسمونی مونیا بانه دارای نمایندگی فروش لوازم بهداشتی و مراقبتی johnson بوده و تمامی این محصولات را با قیمتی منصفانه به صورت عمده و یا خرده در سطح کشور پخش خواهد کرد. شما هم می توانید بدن دلبند خود را از ابتدای تولد به این محصولات بهداشتی استاندارد عادت دهید. در ادامه به معرفی پر فروش ترین محصولات این برند آمریکایی خواهیم پرداخت.

قیمت محصولات بهداشتی جانسون

جانسون، بهترین محصولات بهداشتی نوزاد

یکی از ملزومات اساسی برای کودکان خردسال، تهیه محصولات بهداشتی از همه نوع می باشد. برای اینکه بچه ها رشد سالم و ایده آلی داشته باشند باید این محصولات دارای ساختار بی خطر در عین حال مؤثر و باکیفیت باشند. از همین رو پیشنهاد ما، بهترین محصولات بهداشتی نوزاد، یعنی Johnson است که سالیان زیادی موجب استقبال والدین حساس در بیشتر نقاط دنیا شده است.

شامپو بچه جانسون:

شامپو بچه جانسون، محصولی است که برای تمیز کردن ملایم موهای سر کودک فرموله شده است. این شامپو به خوبی در موهای نرم کودکان نفوذ کرده و به راحتی شستشو داده و موهای کودک شما را براق و بسیار خوش بو می کند. این شامپو های جانسون طبق استاندارد های بهداشتی همراه با فرمول آزمایش شده است که از تحریک و سوزش در اثر تماس با چشم جلوگیری می کند.

نرم کننده جانسون:

آیا موهای کودک شما معمولاً گره خورده است؟ این نرم کننده جانسون کمک می کند تا آن گره ها کاهش یابد و موها قابل کنترل تر شوند. از همین رو این کاندیشنر مخصوص موهای درهم و برهم کودک ساخته شده است که به راحتی شانه کردن را فراهم می کند. لذا شما می توانید با نرم کننده و گره باز کن جانسون، از گریه و زاری بعدا حمام دلبندانتان جلوگیری کنید.

قیمت محصولات بهداشتی جانسون

صابون بچه جانسون:

آیا می دانید پوست نوزاد تازه متولد شده ۳۰٪ نازک تر از پوست کودکان بزرگتر است؟ این صابون حمام جانسون برای آن دسته نوزادان با پوست لطیف تازه به دنیا آمده ساخته شده است. همچنین مراقبت های ملایم، به شکل پنبه واقعی در ترکیب این ترکیب صابون و شامپو مو های بچه قرار گرفته است. بنابراین نوزادان را شستشو و تمیز می کند اما هیچ پس مانده ای باقی نمی گذارد و می توانید پوست نوزاد تازه و تمیز، نرم و لطیف را آن را لمس کنید.

یک حمام خوب قبل از خواب می تواند کودک را آرام کند و به او کمک کند تا دنج و آماده برای خواب شبانه روز باشد. یک صابون حمام خوب قبل از خواب با رایحه های آرامش بخش و ایده آلی که دارد، می تواند کودک را آرام کرده و به او کمک کند تا خواب بهتری داشته باشد.

روغن مالشی بچه جانسون:

ماساژ همیشه در تسکین دادن کودک بدقلق معجزه می کند. این روغن مالشی بچه جانسون برای چنین ماساژهایی مناسب است. این روغن ماساژ خالصی است که ده برابر بیشتر از رطوبت پوست توسط یک لوسیون می تواند روی پوست خشک قفل کند. همچنین پوست کودک شما را مانند ابریشم صاف می کند و از خشکی محافظت می کند.

قیمت محصولات بهداشتی جانسون

لوسیون نوزاد Johnson:

با این لوسیون نوزاد Johnson که باعث مرطوب شدن پوست کودک و سلامت آن می شود، از ترک های پوست خداحافظی کنید. این لوسیون پوستی برای نوزادان، دارای روغن نارگیل است که یک ماده طبیعی است. پوست به مدت ۲۴ ساعت هیدراته و تغذیه می شود.

دستمال مرطوب بچه جانسون:

دستمال مرطوب بچه جانسون دارای کاربرد های فراوانی است به خصوص برای نوزادانی که تازه شروع به غذاخوردن به تنهایی می کنند بسیار مناسب است. این دستمال مرطوب یکبار مصرف پارچه ای ساخته شده با مواد اصیلی است که اجازه می دهد ۹۵٪ از آلودگی و باکتریها از سطح پوست پاک شوند. همچنین فاقد الکل و از چندین ماده طبیعی مشتق شده ساخته شده و میکروب ها را به آرامی از بین می برد.

پوست نوزادان بسیار حساس و بسیار نازک تر از حد طبیعی است و مولکول های چربی در لایه بالایی پوست بسیار کم است. به دلیل کمبود این مولکول های محافظت کننده از پوست، مواد موجود در لوازم بهداشتی نوزاد جانسون که استفاده می کنید به راحتی جذب پوست کودک شما می شوند و خیلی سریع تحت تأثیر این مواد قرار می گیرند. به همین دلیل، آنها محصولی خالص و دارای محتوای آلی و فاقد مواد شیمیایی هستند‌.

قیمت محصولات بهداشتی جانسون

ممکن است بیشتر ما در بچگی از محصولات بهداشتی جانسون استفاده کرده باشیم و این نام برای ما آشنا باشد. این محصولات جزء قابل اطمینان ترین ها بوده و از همین رو بیشتر مادران امروزی هم نیز از این محصولات با خیال راحت برای نوزادان خود استفاده می کنند. این برند فعالیت خود را با تولید پودر بچه شروع کرد اما با گذشت زمان، طیف وسیعی از محصولات ارائه شده توسط مارک معروف جانسون تکامل یافته است.

این محصولات با استفاده از موادی که برای نوزادان بی خطر است با دقت بسیار بیشتری ساخته می شوند. بنابراین سیسمونی مونیا بانه که دارای نمایندگی های معتبری در تمامی نقاط کشور است، به فروش ارزان قیمت انواع این محصولات بهداشتی جانسون می پردازد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید