مینی واش

قیمت مینی واش اتوماتیک دوقلو جنرال تکنیک SH-MW 3818

قیمت مینی واش اتوماتیک دوقلو جنرال تکنیک SH-MW 3818 در سیسمونی مونیا ارزان تر از همه جاست. مینی واش تمام اتوماتیک جنرال تکنیک با قیمتی ویژه در نمایندگی مونیا به فروش می رسد. بهترین لباسشویی های تمام اتوماتیک اورجینال بچه را می توانید با قیمتی ویژه از سیسمونی مونیا بانه دریافت کنید. ما در ادامه می خواهیم به معرفی برند بینظیر کهنه شور نوزاد یعنی مینی واش جنرال تکنیک بپردازیم:

قیمت مینی واش اتوماتیک

مینی واش اتوماتیک جنرال تکنیک  SH-MW3818

امرزوه والدین یبرای شستن لباس های نوزاد خود به جای روش های سنتی شستن با دست از دستگاه های مخصوص به نام مینی واش استفاده می کنند که شبیه لباس شویی می باشد. کودکان در طول روز به دلیل جنب و جوش زیادی که دارند مدام لباس های خود را کثیف می کنند و شستن آنها با دست طاقت فرسا می باشد و همین اینکه متخصصان پوست  ومو به دلیل حساسیت زیاد پوست نوزادان شستن لباس های آنها را به صورت جدا از لباس سایر افراد خانواده توصیه می کنند.

مینی واش ها همان دستگاه کهنه شور نوزادان هستند مین واش برند جنرال ساخت ایران بوده و مدل تمام اتوماتیک آن علاوه بر شستن لباس آنها را آبکشی و خشک  می کند و تماما اتوماتیک می باشد. شرکت جنرال یمین واش ها را در سه مدل تک قلو دو قلو و تمام اتوماتیک  تولید کرده است.

 مینی واش دو قلو جنرال تکنیک

مینی واش دو قلو جنرال تکنیک مدل اس اچ ام دبلیو ۳۸۱۸ تمام اتوماتیک هستند این نوع مینی واش ها دارای دو مخزن کاملا مجزا از هم ولی در کنار هم هستند و هر کدام از این مخزن ها موتور های جداگانه ای دارند مخزن طرف چپ این مینی واش لباس ها را شستشو می دهد و مخزن سمت راست آنها را آبکشی و خشک می کند و این مخزن ها تماما اتوماتیک هستند.  درب مخزن های مینی واش دوقلو تمام اتوماتیک برخلاف لباسشویی در قسمت بالای آن قرار گرفته شده است و این نوع مینی واش ها ۳۸۱۸ دارای سیستم شستشوی در  دو نوع عادی و ملایم هستند و به بافت لباس های نوزاد در حین شستن آسیب وارد نمی کنند.

 عملکرد مینی واش ۳۸۱۸

کاملا ملایم بدون لرزش و حرکت و در سکوت می باشد.  کابل برق آن دارای فیوز ایمنی برای جلوگیری از نوسانات برقی در حین کار کردن می شود.یکی از ویژگی های برتر این مدل مینی واش ها داشتن سیستم حباب ساز می باشد که این سیستم باعث شستشوی بهتر و با کیفیت تر لباس های نوزادان می شود. در هنگام استفاده از مینی واش دوقلوی ۳۸۱۸ در سطح شیدار سرامیکی رله حرارتی آن مانع از لغزش مینی واش می شود همچنین این رله حرارتی مانع از آسیب دیدن موترو در اثر فشار بیش از حد می باشد

مین واش تمام اتوماتیک ۳۸۱۸ دارای چرخ های برای حرکت و جابه جایی دستگاه در منزل می باشد.  آبکشی لباس ها در میین واش جنرال تکنیک ۳۸۱۸ به صورت کاملا اتوماتیک با استفاده پمپ تخلیه می باشد. شیر تخلیه آب  برقی به صورت کاملا مجزا دارد که آب کشی اتوماتیک را انجام می دهد. سیستم خشک کن آنها دارای سوئیچ ایمنی می باشد.

پمپ تخلیه آب در مینی واش ۳۸۱۸ بالاتر از سطح زمین در ارتفاع بالا می باشد و به صورت اتوماتیک عمل می کند.

قیمت مینی واش اتوماتیک

ویژگی های کهنه شور جنرال تکنیک نوزاد

جنس بدنه مینی واش ۳۸۱۸ جنرال اتوماتیک دوقلو از کامپوزیت بوده که کاملا مقاوم در برابر زنگ زدگی ، برق گرفتگی و پوسیدگی می باشد. موتور مینی واش اس اچ ام دبلیو ۳۸۱۸  بسیار قدرتمند و از جنس مس می باشد.  موتور مینی واش های دوقلو ی جنرال اتوکاتیک ۳۸۱۸  به صورت جداگانه و با سرعت ۱۴۰۰ دور در دقیقه عمل می کنند. عملرکد موتورها به صورت دو حرکت چپ گرد و راست گرد می باش  که باعث شستن بهتر و دقیق تر لباس ها می شود

در داخل محفظه ی مینی واش دوقلو استیل ضد زنگ به کار رفته است ودر این محفظه سایتلی پرزگیر مخصصو لباس های پرز دار وجود دارد. تنظیم میزان تایم شسشوی لباس ها در مینی واش ۳۸۱۸ اس اچ توسط صفحه نمایش دیجیتالی آن صورت می گیرد. حداقل تایمر شستشوی لباس در این مدل مینی واش های ۳۸۱۸ به صورت ۱۵ دقیقه می باشد که برای لباس های نازک و یا لباس هایی که کمتر آلوده شده اند مناسب می باشد.

وزن این مدل مینی واش دوقلوی اس اچ ام دبلیو ۳۸ ۱۸ به صورت ۱۳ کیلو گرم و ابعاد آن به صورت طول۶۷ سانتی متر، عرض ۵۸ سانتی متر،ارتفاع ۳۶ سانتی می باشد . مینی واش های دوقلو ۳۸۱۸ دارای ورودی های جداگانه آب سرد و آب گرم هستند وتعداد برنامه برای شستن لباس در آنها به صورت دو مدل ملایم و عادی می باشد.

قیمت مینی واش اتوماتیک

بهترین و با کیفیت ترین مینی واش کودک و همچنین لوازم بهداشتی نوزاد را می توانید با ارزان ترین قیمت از فروشگاه سیسمونی نوزاد منصوری در بانه تهیه کنید. این مرکز فروش عرضه کننده مستقیم انواع لباسشویی های کوچک و کهنه شور کودک یا مینی واش مادرلی و جنرال تکنیک در انواع مدلهای متفاوت با قیمتی باور نکردنی می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید