کریر ایرانی

قیمت کریر نوزاد ایرانی درجه یک

قیمت کریر نوزاد ایرانی درجه یک را می خواهید دریافت کنید. فروشگاه سیسمونی منصوری انواع لوازم نقلیه نوزاد اعم از کالسکه، کریر، ساک حمل کننده نوزاد و غیره را با قیمتی ویژه به نمایش گذاشته است. ما در ادامه به تشریح کریر حمل کننده نوزاد خواهیم پرداخت، پس همراه ما باشید:

قیمت کریر نوزاد ایرانی

کریر نوزاد ایرانی

والدین قبل از تولد نوزاد و بعد از تعیین جنسیت ان به تیه سیسمونی نوزاد خود  اقدام می کنند. سیسمونی نوزاد شامل مجموعه ی کامل وسایل ضروری اعم از وسایل خواب ،لباس و پوشاک؛ وسایل تغذیه، وسایل حمام و وسایل بهداشتی می باشد.

نوزادان تازه متولد شده دارای شش نیازی اصلی هستند از جمله نیاز های اصلی انها تامین خوراک مقوی برای رشد همه جانبه نوزاد ، تامین خواب کافی و راحت برای رشد بهتر ذهن و جسم نوزاد، تامین وسایل بازی و تحریک ورشد حس های پچه گانه نوزادان، هم چنین یکی از نیاز های انها داشتت محبت و مهر و توجه توسط والدین می باشد.

نوزادان تازه متولد شده دارای ساختار بدنی نرم و منعطف هستند و اصول خاصی  برای برداشتن و نگهداری آنها وجود دارد در واقع باید طبق اصول استاندار خاصی نوزاد را حمل کرد زیرا که این مدل نگهداری در رشد بخش های مختلف بدن نوزاد تاثیر دارد علاوه بر نحوه حمل و نگهداری نوزادن انچه در رشد بدن و جسم وذهن نوزاد تاثیر دارد داشتن خواب کافی و متاسب می باشد.

نوزادان تازه متولدشده در طول ۲۴ ساعت ۱۶ ساعت ان را به خواب می پردازند در واقع این مدت زمان خواب برای رشد ذهن و بدن انها ضروری می باشد و اگر محل خواب و طرز خواباندن نوزاد اصولی نباشد حتما تاثیرات منفی در رشد نوزاد خواهد داشت.

کریر نوزاد

یکی از وسایل خواب  که در سیسمونی  نوزاد  تهیه می شود کریر یا گهواره نوزاد می باشد. در فرهنگ های مختلف به کریر گهواره موسی نیز گفته می شود. کریر نوعی گهواره یا تخت نوزاد به صورت صندلی مانند می باشد و در انواع مختلف وجود دارند که به طور کلی همه کریر ها برای نوزادان تازه متولد شده تا ۶ ماهگی مناسب می باشد و می توان نوزادانی به وزن ۱۲ کیلو گرم  و قد متوسطی تا ۶۶ سانتی متر در آن نگهداری کرد البته اگر نوزاد شما قد کوتاهی یا وزن کمتری تا دوسالگی داشته می باشد می توان از کریر تا این سن  استفاده کرد.

بر اساس نظریات پزشکان متخصص نوزادان و کودکان با توجه به نرم ومنعطف بودن بدن نوزادان و شکل نگرفتن مهر های پشت گردن آنها برای نوزادان تازه متولد شده استفاده از کریر برای نگهداری و خواباندن توصیه نمی شود و بهترین سند از ۴ تا ۶ ماهگی می باشد که مهر های گردن انهذ در این تاریم زمانی مقداری شکل گرفته و سفت شده است .

 نکات ضروری قبل از خرید کریر نوزاد :

قبل از خرید کریر نوزاد حتما به نوع پارچه داخل کریر توجه کنید که از  پارچه های محکم ساخته شده باشد  و اتصالات محکمی داشته باشد. پارچه های به کار فته در این کریر ها بادی از نوع ضد حساسیت و قابل شستشو باشد. وزن کریر یا گهواره سبدی شکل بادی مابین ۴۰۰ تا ۷۰۰ گرم باشد زیرا که وقتی نوزاد و وسایل خواب در ان گذاشته می شود وزن ان بیشتر شده و بادی قابل حمل و جابه جایی باشد و زیاد سنگین نباشد.

در برخی از مدل های کریر که برای پیاده رویی و مسافرت د ربیرون از منزل استفاده می شود بادی حتما دارای سایبان باشند که مانع از مزاحمت حشرات موذی برای نوزادان شوند. انواع کریر یا گهواره نوزاد: کریر آغوشی، کریر سبدی، کریر کوله پشتی ، کریر صندلی خودروی نوزاد

قیمت کریر نوزاد ایرانی

 کریر ساده سبدی دستی:

این مدل کریر ها بسیار شبیه به سبد بوده دارای دسته ای نسبتا کوتاه برای حمل توسط والدین است دارای سایبان بریا محافظت نوزاد از نور خورشید و حشرات است و دارای کمربند ها و اتصلات محکم برای بستن کریر در صندلی خودرو می باشد.

کریر سبدی پیشرفته :

این مدل کریر شبیه کریر ساده بوده و دلی دارای کمربند های برای برای بستن شانه ها و پاها ی کودک در هنگام سوار شدن در خودور می باشد و هم چنین دارای پایه های گهواره مانند و چرخ دار بوده که یم توان ان را به کالسکه نوزاد نیز متصل کرد. دسته این مدل کریر ها قابلیت تنظیم ارتفاع را دارند.

کریر صندلی خودور نوزاد :

این مدل کریر از دو بخش اسخته شده یک بخش ان مانند صندلی بوده خودرو بوده و بخش دیگر به صورت سبدی مجزا دراین صنئلی قرار گرفته که می توان نوزاد را در ان قرار داد. کریر صندلی خودور دارای دسته قابل تنظیم و اهرمی برای حالت دادان صندلی خودرو در حالت های افقی و عمودی می باشد.

قیمت کریر نوزاد ایرانی

فروش اینترنتی انواع کالسکه و کریر نوزاد به صورت عمده و خرده با بالاترین کفیت ساخت در برند های معتبر و محبوب چیکو، گراکو، ببکو، مکسی کوزی، بنتو، براوو و غیره در بزرگترین فروشگاه کالسکه و کریر آغاز شد. جهت سفارش، خرید و کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع کریر و همچنین دریافت لیست آخرین قیمت انواع کریر کودک با کارشناسان ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید