گهواره تاشو

قیمت گهواره قابل حمل و تاشو زیبا

قیمت گهواره قابل حمل و تاشو زیبا در سیسمونی مونیا ارزان تر از همه جاست. اینجا می توانید ارزان ترین و با کیفیت ترین گهواره های چوبی، گهواره برقی، تاشو، مسافرتی را با برند های ایرانی و خارجی خریداری کنید. مرکز فروش لوازم بچه گانه منصوری عرضه کننده دنیایی از گهواره و سرویس تخت و خواب نوزاد در مدل های متفاوت می باشد. همراه ما باشید تا با این محصولات به خوبی آشنا شوید:

قیمت گهواره قابل حمل

گهواره قابل حمل بچه

گهواره اولین محل خواب نوزادن پس از حمل ۹۰ ماه در شکم مادر می باشد . گهواره نوزاد با محلی امن برای آرامش و استراحت نوزاد باشد. نوزا به دلیل اینکه ۹ ماه در شکم مادر عادت به تمان خوردن دارد گهواره نیز بر این ساس ساخته شده است و دارای حرکات رفت و برگشتی ملایم بوده که تداعی کننده حرکات شکم مادر می باشد.

گهواره ها را معمولا از روزهای اول تولد نوزاد تا ۳ یا ۵ سالگی بسته به نوع آن مورد استفاده قرار می دهند.  از زمان های گذشته تا امروز انواع گهواره چوبی، فلزی، پلاستیکی و غیره ساخته شده است.

نکات مهم در خرید گهواره

در انتخاب نوع گهواره همواره باید به نکاتی قبل از خرید توجه کرد. گهواره نوزاد نباید زیاد بزرگ باشد و فضای خالی زیادی را داشته باشد زیرا که  نوزاد در حین خوابیدن می غلتند و به دلیل فضای بزرگ نتوانند به حالت قبلی بر گزدند و این بسیار خطرناک بوده و امکان اینکه کودک در حالت دمر قرارگیرد و دچار خفگی و آسیب رسیدن به دست و پا شوند. به همین دلیل نوزادن تا سن زیر ۳ ماهگی را در اتاق خواب خود در گهواره بخوابانید.

اگر در طول یک سال چندین مسافرت میروید برای نوازد شما گهواره  تاشو مناسب می باشد زیرا که به راحتی جمع می شود و فضای کمتری را اشغال می کند و می توان آن را در خودرو با خود حمل کرد. حتما قبل از خرید به جنس پارچه ها و ملحفه یا پتوی بکار رفته در گهواره دقت کنید که مرغوب باشد و پرز ندهد و حساسیت های پوستی و آلرژی را برای نوزادن ایجاد نکند. قبل از خرید گهواره ها به جنس پایه های آن و نوع چرخ های بکار رفته در آن دقت کنید که ترمز های آن به درستی کار کنند و پایه های چرخ نیز قابل تنظیم باشد.

گهواره های نوزاد را نباید کنار پنجره ها یا بالکن های خانه قرار داد و محل استراحت نوزا نباید زیرا گرم و یا زیاد سرد باشد و به میزان کافی هوا به داخل محفظه ای استراحت نوزاد رفت و برگشت داشته باشد.

گهواره مسافرتی نوزاد

یکی از انواع گهواره های نوزاد پر طرفداری که در میان والدینی که زیاد اهل مسافرت کردن هستند  گهواره تاشو می باشد. این نوع گهواره ها حتی برای کسانی که خانه کوچک دارند و یا مکان زیادی برای گهوراه ندارند نیز مناسب می باشد. گهواره های تاشو معمولا از جنس فلز محکم بوده و که به راحتی می توان آن را تنظیم کرد و یه هر چهار پایه را در صورت استفاده نکردن جمع کرد .

کف گهواره های تاشو از نوع پارچه های محکم ضد آب و ضد حساسیت بوده که هیچ گونه آسیبی به پوست حساس نوزادن ایجاد نمی کند. معمولا گهواره های تاشو می توانند وزن برابر با ۱۲ کیلو گرم را تحمل کنند به همین دلیل برای نوزادن تا سن ۲۴ ماهگی مناسب هستند.

قیمت گهواره قابل حمل

گهواره های تاشو برای نوزاد

تاب خوردن در گهواره های تاشو به آرامی و با حرکات دست قابل تنظیم بوده و به صورت رفت و برگشتی ملایم شبیه به حرکات شکم مادر در طی ۹ ماه بار داری می باشد و باعث ایجاد خواب راحت نوزادن می شود. گهواره های تاشو در انوع شکل و رنگ در برند های مختلف ساخته شده اند این نوع گهواره ها دارای پشه بند های قابل نصبی هستند که مانع از مزاحمت حشرات برای نوزادن در حین استراحت می شوند.

در برخی از مدل های گهواره های تاشو در قسمت بالای ان آویز موزیکالی وجود دارد که در هنگام خواب و یا بیداری باعث سرگرم شدن نوزاد شده و توجه نوزاد را به خود جلب می کند و حتی نوزاد با دست دادن و گوش دادن به آویز موزیکالی آن قابلیت تشخیص اشیا و گرفتن ان و شنیدن صدا های اطراف  او تقویت می شود.

تشک های استفاده شده در گهواره های تاشو دارای جنس مقاوم م مرغوب و قابل شستشو می باشد که اندازه استاندارد  قطر یا ارتفاع تشک آنها معمولا کمتر از دو انگشت فرد بزرگسال می باشد و از لحاظ ارگونومیکی خطری برای ستون مهر ها یا گردن نوزادن ایجاد نمی کند. گهواره های تاشو به دلیل اینکه زیاد باز و بسته می شوند باید هر چند وقت یکبار به سفت یا شل بودن پایه های آن توجه کرد و آن را بررسی کرد.

قیمت گهواره قابل حمل

قیمت گهواره قابل حمل

همانطور که در بالا گفته شد. گهواره قابل حمل به گهواره ای گفته می شود که سبک بوده و بسیار راحت بتوان آن را جمع کرد و با خود به هر مکانی حمل کرد. گهواره های پرتابل نوزاد را می توان برای هر جایی با خود برد. این گهواره ها یکی از محبوب ترین ها بوده و بسیاری از والدین طرفدار آن هستند. برای خرید انواع لوازم سیسمونی و گهواره های شیک و لاکچری همین حالا تماس بگیرید تا شامل تحفیفی ویژه شوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید