سیسمونی

مرکز فروش لوازم سیسمونی بچه شیک

مرکز فروش لوازم سیسمونی بچه شیک همین جاست. سیسمونی مونیا دنیایی از لوازم سیسمونی نوزاد اعم از کالسکه، ست خواب، ست حوله، شیشه شیر، صندلی غذا، صندلی ماشین، پستانک و غیره را در فروشگاه خود به نمایش گذاشته است با ما همراه باشید تا تمامی لوازم سیسمونی ضروری را به شما معرفی کنیم:

سیسمونی برای نوزاد

در زمان های گذشته قبل از تولد نوزاد خانواده عروس لیستی از لوازم ضروری و بسیار مهم برای نوازد اعم از پوشام وسایل مراقبتی و بهداشتی و وسایل حمام و خواب را تهیه می کردند و برای همین مناسبت جشنی به عنوان جشن سیسمونی برپا می کردند. امروزه تهیه سیسمونی نوزاد از ضروری ترین کارها قبل از تولد نوزاد بوده والدین بر اساس سلیقه و بودجه ای که دارند آنها را تهیه می کنند.

سیسمونی نوزاد را معمولا بعد از تعیین جنسیت نوزاد یعنی از ماه چهارم حاملگی به بعد تا قبل از ماه هفتم تهیه می شود. بهترین است که خرید سیسمونی را قبل از ماه هفتم بارداری انجام داد زیرا که بعضی از نوزادن درماه هفتم به دنیا می آیند و دراین شرایط تهیه سیسونی سخت تر خواهد بود.

مرکز فروش لوازم سیسمونی بچه

موارد لازم هنگام خرید سیسمونی نوزاد

در هنگام خرید لوازم و اقلام موجود در سیسمونی حتما به برند و کیفیت آن و نوع و تعداد اقلام موجود در آن دقت کنید. همه ی وسایل و اقلام سیسمونی نوزاد ضروری نیستند و میتوان با توجه به هزینه ایی که می کنید فقط ضروری ترین آن را انتخاب کنید. سیسمونی نوزاد دختر و پسر با هم تفاوت چندانی ندارند فقط در برخی از طرح و مدل های لباسها  و رنگبندی آنها باهم متفاوت هستند. معمولا در سیسمونی نوزاد دختر از رنگ های سرخ آبی. قرمز ، صورتی ودر سیسمونی نوزاد پسر از رنگهای آبی، کرم رنگ، قهوه ای و غیره استفاده می شود.

در هنگام خرید لباس های سیسمونی نوزاد حتما به سایز آن و دکمه دار بودن و داشتن زیپ و جنس آن توجه کنید. به دلیل اینکه نوزادن در سال های اولیه به سرعت درحال رشد هستند لباس های کمتری را انتخاب کنید و یا اینکه از لباس های با آستین بلند و یا سایز بزرگتر استفاده کنید.

استانداردهای جهانی برای سایز نوزادن به این صورت است :

  • سایز دوصفر: برای نوزاد تازه متولد شده زیر سه سکیلو گرم تا سن سه ماهگی
  • سایز صفر: برای نوزاد تازه متولد شده با وزنی بیشتر از سه کیلوگرم تا سن سه ماهگی
  • سایز ۱: برای نوزادن یک تا سه ماهه
  • سایز ۲ : برای نوزادن شش ماهه تا ۹ ماهه
  • سایز ۳ : برای نوزادن ۹ ماهه تا ۱۲ ماهه
  • سایز ۴ : برای نوزادن ۱۲ ماهه تا ۱۸ ماهه
  • سایز ۵ : برای نوزادن ۱۸ ماهه تا ۲۴ ماهه
  • سایز ۶ : برای نوزادن یک ساله تا سه ساله

لباس نوزادی سیسمونی

برای راحتی در پوشاندن لباس های نوزاد بهتر است ازلباس های دکمه دار و یا لباس هایی که دکمه هایی از عقب گردن ویا سرشانه دارند استفاده کنید. قبل از خرید لباس های نوزاد به جنس آن والیاف آن دقت کنید بهترین جنس پارچه برای نوزادن کتان مرغوب می باشد الیاف پارچه ها باید بدون پرز باشد که مشکلات تنفسی و پوستی برای نوزادن ایجاد نکند.

اقلام غیر ضروری سیسمونی

از وسایل غیر ضروری در سیسمونی ها اسباب بازی ها و عروسک های کوچم پلاستیکی می باشد زیرا که نوزادن در حال رشد مغزی بوده و به مرور زمان روش بازی کردن آنها  تغییر کرده و به اسباب بازی های جدید نیاز دارند همچنین نوزادن  از سه ماهگی تا دو سالگی و بیشتر عادت دارند هر چیزی را در دهان خود بگذارند به همین دلیل  احتمال اینکه  عروسک های کوچک پلاستیکی در دهان خود بگذارند زیاد است و برای سلامتی آنها مضر می باشد.

مرکز فروش لوازم سیسمونی بچه

اقلام و وسایل ضروری در سیسمونی های دختر و پسر شامل :

لباس و پوشاک نوزاد: شامل انواع شلوارها سرهمی ها، بلوز های دکمه دار و آستین دار،قنداق ها. دستکش، کلاه ، جوراب ، پاپوش،پیش بند، ساک پارچه ای ،  زیر انداز پلاستیکی برای تعویض پوشک نوزاد، پوشک.

وسایل مورد نیاز برای خواب نوزاد: گهواره، پتو، ملحفه، تشک، بالشت شیر دهی ، باشت اضافی برای تکیه دادن نوزاد،سرویس خواب مسافرتی ،پشه بند. پتوی کلاه دار.

وسایل مورد نیاز برای حمام وشستشوی نوزاد: وان حمام. شامپو بدن، شامپوی موی سر، صابون مخصوص نوزاد، حوله ساده، حوله تن پوش، برس و شانه، لوسیون بدن، فین گیر، دستمال مرطوب و کاغذی،پودر بچه ، پو آر بینی ، ناخن گیر .مسواک انگشتی ، کیسه آب گرم، تب سنج دیجیتالی.

وسایل تعذیه ای سیسمونی نوزاد: شیشه شیر، پستانک،  بند پستانک، شیر دوش، ست ظروف غذا خوری، ست قاشق و چنگال، دندانگیر، فلاسک، انواع لیوان . بطری آب ، شیشه شور با برس های آن.

مرکز فروش لوازم سیسمونی بچه

مرکز فروش سیسمونی مونیا دارای انواع و اقسام سیسمونی نوزاد در رنج قیمت های متفاوت می باشد. همین حالا تماس بگیرید تا انواع وسایل سیسمونی مارک دار در رنگ های شیک و لاکچری را به شما معرفی کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید