کالسکه دوقلو

خرید کالسکه دوقلو کنار هم خارجی ارزان

خرید کالسکه دوقلو کنار هم خارجی ارزان با نازل ترین قیمت مناسب برای خانواده هایی که دو فرزند در فاصله سنی کم یا دوقلو دارند. انواع کالسکه برند های خارجی و معتبر به روز دنیا به صورت مستقیم توسط شرکت ایران سیسمونی وارد می شود.

انتخاب بهترین کالسکه دو نفره برای دو کودک: کنار هم و پشت سر هم

کالسکه پهلو به پهلو به معنای مانورپذیری قابل توجهی بهتر است – اما شاسی پهن تری دارد. همچنین، در اکثر موارد مزیت واحد(های) صندلی برگشت پذیر را ارائه نمی دهد. یک کالسکه پشت سر هم از درها بهتر عبور می کنند. اغلب حداقل یک صندلی برگشت پذیر دارد، اما طولانی تر است، و مرکز ثقل آسیب می بیند که در نتیجه ویژگی های راندن بسیار بدتری دارد. در هر صورت انتظار داشته باشید که کالسکه حجیم تر و گران تر باشد.

اگر به زودی منتظر دوقلوها هستید که به زودی مادر دو فرزند خوشحال می شوید، ممکن است به دنبال کالسکه های دو نفره باشید. انتخاب کمی محدودتر به انتخاب یک کالسکه است. از سوی دیگر، حتی در دنیای کالسکه‌های دو نفره، طیف گسترده‌ای از کلاس‌های وزنی و مدل‌های مختلف با ویژگی‌های مختلف وجود دارد که همگی در رنج‌های قیمتی متفاوت هستند.

کالسکه دوقلو کنار هم خارجی

کالسکه دوقلو کنارهم

اولین و برجسته ترین ویژگی مثبت کالسکه های کنار هم، قابلیت رانندگی است. مانور دادن با ساید بای ساید بسیار ساده تر از پشت سر هم است (جایی که کودک بزرگتر و سنگین تر به طور قابل توجهی مرکز ثقل را کج می کند). نکته بعدی که باید در نظر گرفت موقعیت و دیدگاه کودکان است. داشتن هر دو بچه در یک مجموعه به معنای عدم بحث در مورد اینکه چه کسی کجا می رود و امکان ارتباط و پیوند بچه های کنار هم نشسته است. بیشتر، نوع ساید بای ساید شامل کالسکه هایی با واحدهای صندلی رو به جلو است که از نظر مانورپذیری و فضا بهترین گزینه برای ماندگاری (ساده تر = جادارتر) هستند.

آخرین استدلال برای نوع ساید بای ساید احتمالاً این خواهد بود: محبوب ترین، همه کاره ترین و کاربردی ترین کالسکه دو نفره (قابل تبدیل به یک کالسکه تکی نیز) است. این برای مدت طولانی در بازار است و هنوز هم مورد نیاز است،حتی اگر واقعاً گران باشد. فقط به این دلیل که بهترین عملکرد را دارد. مل سایز کامل (با آنها قابل تاشو، فراموش نکنید) به سادگی ارزشش را دارد.

کالسکه دوقلو کنار هم خارجی

کالسکه پشت سرهم دو قلو

با این حال، گاهی اوقات شما کاملاً به یک مدل با پهنای کمتر نیاز دارید و آن زمانی است که مدل های پشت سر هم جای خود را دارند. آنها طیف گسترده‌ای از پیکربندی‌ها را ارائه می‌دهند، که با تنظیماتی شروع می‌شود که در آن صندلی خواهر و برادر بزرگ‌تر در قسمت پایینی عقب قرار دارد. در آنجا، شاسی کالسکه به طور قابل ملاحظه‌ای کوتاه‌تر می‌شود، اما بچه‌ای که پشت سر است دید چندانی ندارد .

به طور کلی، بیشتر کالسکه های یک به دو در پیکربندی دو فرزند (دو نفره) پشت سر هم هستند. این بدان معناست که اگر یک کودک کوچک دارید و یکی دیگر به زودی به آن ملحق می‌شود، احتمالاً به دنبال یک کالسکه قابل استفاده برای یک و همچنین دو کودک هستید. وقتی فقط با یک کودک به جایی می‌روید به کارتان می‌آید. اما همچنین برای زمانی که بزرگ‌تر دیگر نمی‌خواهد در کالسکه باشد و شما فقط یکی را روی صندلی‌تان هل می‌دهید.

کالسکه دوقلو کنار هم خارجی

کالسکه دوقلو کنار هم بخریم یا پشت سر هم؟

یکی از سوال هایی که ذهن بیشتر مادران را درگیر می کند این است که کالسکه دوقلو کنار هم بخریم یا پشت سر هم؟

کالسکه دوقلو کنار هم نسبت به پشت سر هم یک سری مزیت ها دارد که برای مادران بسیار کاربردی است.

  1. بیشتر آن ها عرض ۹۰ سانتی دارند که به راحتی از درب ها عبور می کنند.
  2. دارای جای پا برای راحتی نوزاد هستند.
  3. دارای کمربند ایمنی چند نقطه ای هستند.
  4. صندلی آن ها برای نوزادان تازه متولد شده راحت تر است.
  5. بدنه سبک ترین دارند.
  6. به راحتی جمع می شوند.
  7. وزن برخی از این کالسکه کنار هم خارجی از ۹ کیلوگرم کمتر است و به راحتی در ماشین جای میگیرند.

انواع کالسکه کنار هم خارجی

  • کالسکه دوقلو هاوک
  • کالسکه برند کَم
  • کالسکه دوقلو برند سامر
  • کاسکه دوقلو برند چیکو
  • کالسکه عصایی دوقلو طرح مانستر جدید/Cosatto
  • کالسکه عصایی دوقلو طرح ستاره برند کوزاتو
  • کالسکه دوقلو نوزادی برند بریتکس
  • کالسکه دوقلو برند جویی
  • کالسکه دوقلو برند مکسی کوزی
  • کالسکه دوقلو برند گراکو
  • کالسکه دوقلو کنار هم پیرگاردین

کالسکه دوقلو کنار هم خارجی

کالسکه دوقلو کنار هم خارجی

قیمت کالسکه دوقلو خارجی با توجه به برندی که دارد متفاوت است. اما نگران نوسانات ارزی نباشید، شرکت ایران سیسمونی در شهر مرزی بانه انواع کالسکه خارجی با برند های معتبر و به روز دنیا را با ارزان ترین قیمت به سراسر ایران عرضه می کند. برای خرید انواع کالسکه های دوقلو، دسته عصایی، مسافرتی، کالسکه مارک دار و برگشت پذیر می توانید هم اکنون با ما در تماس باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید