سیسمونی

خرید وسایل سیسمونی به صورت عمده

خرید وسایل سیسمونی به صورت عمده از مرکز فروش سیسمونی مونیا با قیمتی مناسب. ارزان ترین عمده فروشی وسایل لازم برای سیسمونی با مارک های اصل در شهر تجاری بانه. آماده شدن برای تولد نوزاد یکی از لحظات هیجان انگیز و دوست داشتنی برای هر پدر و مادری می باشد. این آماده سازی همراه تهیه چک لیست تمام مایحتاج و لوازم مورد نیاز نوزاد می باشد. با این وجود والدین همیشه در تلاش هستند که برترین وسایل سیسمونی را برای فرزند دلبند خود انتخاب کنند. در این راستا سیسمونی مونیا بانه عرضه کننده انواع کالاها و محصولات نوزاد به صورت عمده و تکی در اصیل ترین برند های روز دنیا می باشد.

وب سایت ما محصولات خود را با قیمت مقرون به صرفه و رقابتی به فروش می رساند تا که مناسب بودجه هر خانواده ای باشد. همچنین لوازم مورد نیاز کودکان را در انواع مارک های شناخته شده اروپایی و داخلی ارایه می دهد که مورد استقبال والدین زیادی قرار گرفته است.

خرید وسایل سیسمونی به صورت عمده

لیست وسایل لازم برای سیسمونی

فروشگاه بزرگ سیسمونی مونیا واردکننده انواع لوازم سیسمونی با برند های معتبر و شناخته شده در سطح کشور می باشد. خرید انواع وسایل لازم سیسمونی اعم از انواع کالسکه و کریر، ست خواب، گهواره، تشک بازی، انواع پوشک، پستانک نوزاد، شیشه شیر، ناخن گیر، ست شانه، آویز تخت، دستگاه بخور، صندلی غذا، صندلی ماشین و غیره برای نوزادان به قیمت عمده را با ما تجربه کنید. لیستی که توسط این فروشگاه به همکاران و کاربران گرامی ارائه خواهد شده عبارتند از:

  • لباس نوزاد
  • لوازم بهداشتی
  • وسایل اتاق خواب
  • اسباب بازی نوزاد
  • وسایل تغذیه نوزاد
  • وسایل حمل و نقل نوزاد

خرید وسایل سیسمونی به صورت عمده

محصولات بهداشتی نوزاد

محصولات بهداشتی نوزاد در انواع مارک های مطرح و طیف گسترده ای از انواع مختلف عرضه می شوند. این محصولات می تواند شامل وسایل استحمام مانند شامپو و صابون مو و بدن باشد که در پاکیزه نگه داشتن بچه ها بدون اینکه چشمان آنان را بسوزاند، تقش مهمی دارد. همچنین انواع لوازم مراقبتی پوستی که حاوی انواع کرم های مرطوب کننده، دستمال مرطوب، کرم تسکیل دهنده ضد سوختگی، پودر بچه، روغن بچه و غیره است. این محصولات پوست نازک نوزدان را سالم تر و لطیف تر نگه می دارد و از آن ها در برابر عوامل مختلفی همچون آفتاب سوختگی یا خشکی و پوسته پوسته شدن محافظت می کند.

از دیگر محصولات بهداشتی انواع شانه و برس ها هستند که با طراحی نرم و انعظاف ‌پذیری که دارند موجب مرتب کردن موهای درهم رفته و نرم بچه ها می شود. علاوه براین ها لوازم شیر دهی موجود عبارتند از انواع سایز های مختلف شیشه شیرها، پستانک نوزاد، دندان گیر و غیره که از طراحی بدون خطر و سالم نیز بهره می برند.

خرید وسایل سیسمونی به صورت عمده

گهواره و تخت خواب نوزاد

علاوه بر حفظ بهداشت، داشتن خواب کافی برای بچه ها شرط اساسی رشد سالم آنان است. در نتیجه باید شرایط و موقعیتی را برای نوزادان مهیا کنید که خوابی عمیق و کامل داشته باشند. برای همین خاطر نمایندگی های سیسمونی مونیا بانه در سراسر کشور وارد کننده انواع و اقسام مدل های مختلف گهواره و تخت نوزاد  می باشد. وجه مشترک همه ی این کالاهای خواب، داشتن طراحی ارگونومیک و مستحکم با ویژگی های ایده آل است. برای مثال گهواره چوبی محلی دنج و گرم است که فضای بیرونی را با داخل جهت آسایش بهتر نوزاد متعاد می سازد.

همچنین گهواره برقی با لرزش ها و ویبره های اتوماتیکی که دارد از بی قراری ها و گریه های نوزادان می کاهد. برای مادرانی که می خواهند نوزادان را همیشه درکنار خود بخوابانند، گهواره های کنار تخت ارائه می شود. این تخت ها دارای قابلیت تنظیم ارتفاع است که با تخت بزرگ تر ها هم سطح می شود‌. این کار باعث راحت شیر دادن و مراقبت های شبانه مادر به کودک می شود.

خرید وسایل سیسمونی به صورت عمده

کالاهای حمل و نقل نوزاد

یکی دیکر از محصولات پرفروش و مفید در سیسمونی ها کالاهای حمل و نقل نوزاد می باشد. این کالا ها در انواع مختلف کالسکه و کریر، صندلی ماشین بچه و ساک حمل کودک با برند های معتبر به فروش می رسد. همچنین ضمن کمک به والدین در راحت جا به جا کردن نوزادان از مکانی به مکان دیگر، دارای ایمنی کامل می باشند.  این وسایل در انواع مارک های زبانزد چیکو، گراکو، پیر گاردین، اسپرینگ، پریمی، ماما لاو و غیره موجود هستند.

از دیگر سیسمونی های مورد نیاز و مهم می توان به روروک نوزاد و واکر، صندلی غذای کودک، انواع سرویس خواب مانند پتو، ملافه، روختی، بالش، نی نی لای لای، مینی واش، دستگاه های بخار، قنداق، تشک بازی، ست های لباس زیبا و غیره اشاره کرد.

اسباب بازی نوزاد

اسباب بازی ها نقش مؤثری در رشد و هماهنگ سازی حرکات مختلف اعضای کودکان است. برای همین انواع اسباب بازی های مخصوص پسران و دختران ارائه می شوند که هرکدام به نوبه خود دارای طراحی سرگرم کننده و جذابی می باشد. این اسباب بازی ها می توانند در کنار این مزایای از قابلیت آموزشی برخوردار باشند. ماشین شارژی ها و موتور برقی های موجود در انواع استایل لاکچری و شیک موجود هستند که می توانند به عنوان یک هدیه به یاد ماندنی خریداری شوند.

خرید وسایل سیسمونی به صورت عمده

خرید وسایل سیسمونی به صورت عمده

بیشتر خانواده ها در سراسر ایران به مراکز خرید سیسمونی، سایت ها و فروشگاه های آنلاین در بانه مراجعه می کنند، تا جدیدترین برندها و تولیدات سیسمونی خود را با قیمت مناسب تهیه کنند. همکاران، مغازه داران، عمده فروشان عزیز جهت خرید وسایل سیسمونی به صورت عمده می توانید با شماره های موجود در این وبسایت تماس بگیرید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید