سیسمونی

تولید و پخش عمده سیسمونی نوزاد

تولید و پخش سیسمونی نوزاد به صورت عمده توسط سیسمونی مونیا بانه. مرکز فروش سیسمونی بچه منصوری دنیایی از کالسکه، سرویس خواب، سرویس حوله، صندلی ماشین، صندلی غذا خوری، قنداق، شیشه شیر و غیره را با قیمتی ویژه به فروش می رساند. تا آخر این مطلب ما را همراهی کنید تا با این وسایل بیشتر آشنا شوید:

سیسمونی نوزاد:

سیسمونی یکی از رسوم های قدیمی دربین ایرانیان می باشد. سیسمونی به معنی تهیه لوازم مورد نیاز اولین نوزاد مانند لباس،وسایل خواب و لوازم حمام می باشد. وقتی اولین فرزند به دنیا می آید خانواده عروس  در ماه ششم بارداری  فرزند خود لیستی از تمامی وسایل مورد نیاز نوزاد را برای آنها می فرستند و اقوام را برای جشن سیسمونی دعوت می کنند.

جشن سیسمونی معمولا در ۴ تا ۶ هفته قبل از به دنیا آمدن نوزاد گرفته می شود که به آن جشن تعیین جنسیت نیز می گویند. اقلام و وسایل موجود در سیسمونی های دختر وپسر با هم متفاوت هستند.

اقلام و وسایل موجود درلیست سیسمونی نوزاد شامل وسایل ضروری و پر اهمیت و وسایل فرعی و با اولویت کمتر می باشد. والدین میتوانند با توجه به  هزینه ای که می کنند و نیازی که دارند وسایل لیست سیسمونی را انتخاب کنند وصرفا اقدام به خرید همه اقلام موجود در آن را نکنند.  سیسمونی نوزاد معمولا  در ماه هفتم بارداری و برخی والدین بعد از تعیین جنسیت نوزاد خود از ماه چهارم به بعد تهیه می کنند.

موارد لازم قبل از خرید سیسمونی

قبل از خرید سیسمونی حتما جنسیت فرزند خود را بدانید و متناسب با اینکه فرزند شما دختر است یا پسر لباس ها و دیگر وسایل ها  را انتخاب کنید البته تفاوت وسایلی نوزاد دختر و پسر در سیسمونی ها فقط دررنگ وطرح آنها می باشد معمولا سیسمونی نوزاد دختربیشتر از رنگ های صورتی،قرمز، یاسی، سرخابی و غیره و در سیسمونی نوزاد پسر از رنگ های آبی،زرد، قهوه ای، کرمی وغیره استفاده شده است.

قبل از خرید حتما به برند و کیفیت سیسمونی توجه کنید. وسایل بهداشتی و مراقبتی موجود درسیسمونی باید از بهترین کیفیت برخوردار باشند زیرا که نوزادن تازه به دنیا آمده سیستم دفاعی بدنی ضعیفی داشته و از حساسیت زیادی بر خوردار هستند.

تولید و پخش سیسمونی نوزاد

لباس نوزادی

نوزادان تازه متولد شده در سال های اولیه سرعت رشد بالایی دارند و به همین دلیل لباس نوازدی آنها بعد از چند ماه دیگر قابل استفاده نمی باشد و برای نوزاد تنگ خواهد بود پس درهنگام خرید اقلام سیسمونی لباس نوزادی کمتری را انتخاب کنید و به اندازه ای که نیاز دارید آنها را خریداری کنید.

جنس لباس های نوزاد حتما باید از صدرصد کتان با کیفیت بوده و به پوست نوزاد آسیب وارد نکند . ظروف غذای نوزاد نباید از جنس پلاستیک باشد زیرا که مواد شیمیایی به کار رفته در ساخت آن با مواد غذایی واکنش انجام داده و برای سلامت کودکان مضر می باشد. قابلمه هایی که در آن برای کودکان غذا طبخ میکنند نباید از جنس چدن یا آلومینیوم باشند زیرا که این فلزات  و عناصر سنگین روی سیستم عصبی آنها تاثیرات سویی را به جا می گذارد.

وسایل غیرضروری درلیست سیسمونی نوزاد :

ازوسایل غیر ضروری در لیست سیسمونی ها قنداق یا قنداق فرنگی می باشد در گذشته قنداق ها پارچه های سه گوش بودند که دور تا دور نوزاد رابا آن می بستند اما امروزه از لحاظ پزشکی قنداق ها مضر هستند زیراکه  مانع از گردش خون دربدن نوزاد میشوند. مادران در مکانهای عمومی برای شیر دادن نوزادان خود از شنل شیر دهی استفاده می کنند اما به دلیل اینکه این شنل ها از جنس پلاستیک هستند و کودک زیر آن عرق می کند و هم اینکه نمی تواند صورت مادر خود را ببیند استفاده از شنل شیر دهی را غیر لازم دانسته و توصیه نمی کنند.

از وسایل غیر ضروری دیگر در سیسمونی ها عروسک های پشمالو هستند این عروسک ها تا قبل از سه سالگی برای نوزادن مضر هستند زیرا که نوزادن آنها را در دهان خود می گذارند و پرز های آن با ورود به دهان به سیستم گوارشی و تنفسی نوزادن آسیب های جدی را وارد می کند و باعث ایجاد انواع آلرژی های وعفونت ها، آسم  وحساسیت های گوارشی دیگر می شود.

نوزادن بعد از چند ماه شروع به حرکت دست و پای خود کرد به همین دلیل باید لباس آنها مانع از حرکت دست و پای آنها نشود. شلوار های جوراب دار که جوراب به آنها متصل است از وسایل غیر ضروری سیسمونی به حساب می آید زیرا که با لگد پراندن نوزاد جوراب  ویا شلوار از پای کودک بیرون می آید.سرهمی جوراب دار گزینه ی  بهتری میباشد اما به دلیل رشدسریع نوزاد مدت زمان کوتاهی قابل استفاده می باشد.

چراغ خواب برای نوزاد تازه متولد شده که معنی ترس را نمی فهمد ضروری نبوده و حتی ممکن است به بینایی نوزاد آسیب وارد کند. وسایل های ضروری و مهم در سیسمونی نوزاد شامل انواع لباس ها و پوشاک، وسایل خواب، وسایل بهداشتی و مراقبتی ، وسایل حمام وشستشوی نوزاد،وسایل تغذیه ای ، وسایل حمل و جابه جای نوزاد می باشد.

تولید و پخش سیسمونی نوزاد

تولید و پخش سیسمونی نوزاد

سیسمونی مونیا دارای تولیدی بزرگ جهت ساخت انواع لوازم سیسمونی نوزاد با قیمتی مناسب می باشد. این مرکز فروش سیسمونی عرضه کننده و پخش کننده مستقیم انواع وسایل مورد نیاز بچه با قیمتی ویژه میباشد. برای خرید عمده و قیمت مناسب لوازم سیسمونی نوزاد همین حالا تماس بگیرید تا شامل تخفیف ویژه شوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید