سیسمونی

پخش عمده سیسمونی نوزاد در تهران

پخش عمده سیسمونی نوزاد در تهران با بهترین قیمت. اگر قصد دارید سیسمونی بینظیر را برای دلبند خود آماده کنید، ما انواع لوازم بهداشتی، لباس، کالسکه و کریر، شیشه شیر، ست حوله، سرویس خواب غیره را برای شما به نمایش گذاشته ایم. در ادامه می خواهیم به معرفی این محصولات بپردازیم:

سیسمونی برای نوزاد

ایرانی ها از زمان های قدیم تا اکنون درای رسمی به نام تهیه سیسمونی نوزاذ بودند و این رسم در فرهنگ های مختلف شهرهای آن با هم متفاوت می باشد. رسم تهیه سیسمونی نوزاد بدین صورت است که خانواده عروس برای به دنیا آمدن فرزند اول دختر خود وسایل ضروری نوزاد که شامل  لباس و پوشاک، وسایل خواب وحمام وغیره می باشد را تهیه کرده و بعد از تولد نوزاد و یا اینکه چند ماه قبل از تولد به خانواده داماد می برند.

امروزه این رسم دستخوش تغییراتی به خاطر مسایل مادی خانواده های شده است و والدین خود به تنهایی به تهیه سیسمونی  نوزاد خود می پردازند. معمولا سیسمونی نوزاد دختر و پسر از لحاظ برخی از اقلام و  رنگبندی و شکل و طرح با هم متفاوت می باشد وبنابریان بعد از تعیین جنسیت نوازد در ماه چهارم به بعد زمان مناسبی برای تهیه سیسمونی می باشد.

پخش عمده سیسمونی نوزاد

اهمیت تهیه سیسمونی قبل تولد نوزاد

البته باتوجه به تنش و استرس مادر هنگام وضع حمل توصیه می شود ازقبل از تولد نوزاد حتما سیسمونی تهیه شود و وسایل نوزاد هنگام رفتن مادر به بیمارستان آماده شده باشد بنابراین بهترین زمان تهیه سیسمونی نوزاد از ماه چهارم و تا هفتم  بارداری بعد از تعیین جنسیت نوزاد و قبل از تولد آن می باشد.

اقلام وسایل لیست سیسمونی ممکن است بعضی از آنها خیلی ضروری نباشد و والدین با توجه به شرایط اقتصادی خود می توانند بعضی از  وسایل سیسمونی را حذف و یا اضافه کنند.

نکات خیلی مهم قبل از خرید سیسمونی نوزاد:

قبل از خرید سیسمونی حتما به برند آن دقت کنید. و از برندهای معروف و پر طرفدار که رضایت مشتری بیشتری دارند استفاده کنید پس قبل از رفتن به خرید درمورد برند های مرغوب سیسمونی نوزاد تحقیق کنید. نوزادان تازه متولد شده بسته به جثه و سایزی که دارند معمولا دارای سایز های سه صفر، دو صفر، و صفر و سایز ۱ و غیره می باشند.

باتوجه به اینکه نوزادان در سن رشد هستند و سریع  اندام های آنها بزرگ می شوند حتما در انتخاب لباس ها و پوشاک سیسمونی  سایز های کمی بزرگتر از سایز نوزادتان  و به تعداد کم و مورد نیاز انتخاب کنید. نوزادان تازه متولد شده دارای پوست حساسی هستند و سیستم دفاعی بدن آنها نیز ضعیف می باشد پس به جنس لباس ها و وسایل خواب آنها دقت کنید که از جنس کتان صدرصد و بدون پرز باشند تا مشکلات پوستی و تنفسی برای آنها ایجاد نکنند.

باتوجه به بدن نرم و آسیب پذیر نوزاد معمولا پوشیدن لباس برای آنها  باید با دقت کافی صورت گیرد برای سهولت در پوشیدن لباس نوزاد بهتر است از لباس های زیپ دار یا دکمه دار استفاده شود. بالشت نوازد باید مطابق با  استاندارد های الگوهای ارگونومیک ستون مهر های بدن آنان باشد و به گردن و پشت آنان آسیب وارد نکند بهترین بالشت برای آنها بالشتی است که نه زیاد سفت وبلند و نه زیاد نرم و کم ارتفاع باشد.

وسایل بهداشتی نوزاد

در لوزام سیسمونی نوزاد وسایل بهداشتی و دارویی اهیمت زیادی دارد تا حد امکان این وسایل را جداگانه خودتان از داروخانه بگیرید اما در صورت انتخاب آ ن در لیست سیسمونی حتما به تاریخ انقضای آنان دقت کنید. امروزه ثابت شده است که پودر بچه ذرات آن در هوا پخش شده و باعث مشکلات تنفسی در نوزادن می شود بنابراین از جایگزین آن یعنی از کرم کالاندولا برای رفع التهابات ناشی از سوختگی بدن نوزاد استفاده کنید.

شیشه های شیر نوزاد سر آنها باید از لحاظ ارگونومی شبیه به پستان مادر باشد زیرا در غیر این صورت نوزاد عادت به گرفتن شیشه شیر کرده و شیر مادر را ترک می کند در حالی که برای رشد نوزاد بهترین شیر، شیر مادر می باشد.

شیشه شیرهای از جنس شیشه با کیفیت پایین باعث چسپیدن پروتئین شیر به دیوار ها های ان شده و کیفیت ان را نیز پایین می آورد و شیشه های شیر های پلاستیکی با کیفیت پایین نیز باعث فاسد شدن شیر بعد از مدت زمان کوتاهی می شوند و ممکن است نوزادان را دچار مسمومیت کنند.

لباس و یا پوشاک نوزاد

از جمله اقلام ضروری در لیست سیسمونی نوزاد شامل سرویس لباس و یا پوشاک نوزاد، سرویس وسایل خواب و تخت خواب ، سرویس وسایل غذا خوری و تغذیه نوزاد، سرویس وسایل حمام و بهداشتی نوزاد، می باشد. هر کدام از این سرویس ها را می توانید بسته به نیاز خود و هزینه ای که می کنید مواردی را به آنها اضافه و یا حذف کنید.

پخش عمده سیسمونی نوزاد

پخش عمده سیسمونی نوزاد

اگر می خواهید به قیمت بانه برای نوزاد خود سیسمونی خریداری کنید، اصلا نگران نباشید، فروشگاه لوازم سیسمونی نوزاد منصوری شما را در این راه یاری خواهد کرد. ما بهترین و باکیفیت ترین لوازم سیسمونی اعم است ست کالسکه و کریر، لباس نوزاد، صندلی غذا، صندلی ماشین، لوازم بهداشتی، ساک لباس نوازد و غیره را با قیمتی ویژه تقدیم حضوری خواهیم کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید