سیسمونی

لیست سیسمونی نوزاد با قیمت در سال ۱۴۰۲

لیست سیسمونی نوزاد با قیمت در سال ۱۴۰۲ در سیسمونی مونیا ارزان تر از همه جاست. ما بهترین لوازم سیسمونی نوزاد را در مدل ها و رنگ های متفاوت عرضه خواهیم کرد.فروشگاه سیسمونی منصوری یکی از با انصاف ترین مراکز فروش لوازم بچه گانه مارک دار می باشد که عرضه کننده انواع کالسکه و کریر، صندلی ماشین، وسایل بهداشتی، لباس نوزادی، شیشه شیر و غیره با قیمتی مناسب می باشد. در ادامه مهمترین لوازم سیسمونی را به شما معرفی خواهیم کرد.

لیست سیسمونی نوزاد با قیمت

لیست سیسمونی نوزاد

فرهنگ جشن سیسمونی گرفتن برای الین نوزاد از سال های گذشته تا به امروز وجود دارد در این مراسم در زمان های قدیم وقتی اولین نوزاد به دنیا می آمد خانواده عروس لیتسی از وسایل و لوازم ضروری نوزاد مانند لباس و پوشاک، وسایل خواب، وسایل حمام و شستشو وسایل غذا خوری و غیره را با سلیقه ی خود تهیه کرده و و به منزل داماد خود می برند. امروزه تیهی سیسمونی نوزاد برعهده والدین می باشد و وسایل ولوازم سیسمونی نیز بسته به نیاز وجود محصولات جدید تغییر کرده است.

زمان مناسب برای خرید سیسمونی نوزاد معمولا  بعد از تشخیص جنسیت نوزاد یعنی از ماه چهارم بارداری به بعد و تا قبل از تولد نوزاد یعنی ماه هفتم بارداری می باشد زیرا که بعد از تولد نوزاد با عجبه نمی توان سیسمونی را تهیه کرد بهتر است قبل از به دنیا آمدن نوزاد  والدین آن را تهیه کرده و بابت آن در هنگام تولد نوزاد دغدغه ای نداشته باشند.

نکات مهم برای خرید لوازم سیسمونی

با توجه به اینکه نوزادان به سرعت رشد پیدا می کنند پس در تهیه لباس های نوزاد دقت کرده و بهتر است لباس کمتر انتخاب کرد و یا سایزی بزرگتر از اندازه نوزاد را تهیه کرد.

پوشیدن لباس نوزاد به دلیل اینکه بدن نرم و کوچکی دارند کمی مشکل است پس لباس هایی مانند لباس های دکمه دار، زیپ دار پلاستیکی و یا سرهمی جوراب دار که پوشاندن آن راحت تر است را انتخاب کنید. قبل از خرید لباس نوزاد حتما به جنس لباس دقت کنید لباس هایی که پارچه نخی یا کتان صدرصد دارند بهتر است زیرا که حساسیت کمتری را در نوزادان ایجاد می کنند.

بسته به هزینه ای می کنید می توانید لوازم و لباس های داخل سیسمونی را  حذف کنید. برای مثال نوزادان قادر به راه رفتن نیستن بنابراین خریدن کفش برای آنها ضروری نیست. یکی دیگر از وسایل هایی که ضروری نیستند اسباب بازی می باشد زیرا که نوزادان با توجه به این رشد ذهنی بالایی دارند اسباب بازی ها برای آنها جذابیت کمتری داشته و با آنها بازی نمی کنند.

وسایل بهداشتی و مراقبتی

از وسایل بسیار ضروری در سیسمونی نوزاد وسایل بهداشتی و مراقبتی هم برای نوزاد هم  والدین می باشد . با توجه به تحقیقات علمی نوزادان  سیستم ایمنی بدنی ضعیفی دارند و در ماه های اول تولد احتمال دچار شدن به بیماری های واگیر دار و مسری مانند هپاتیت ب و یا اسهال خونی را دارند.

وسایلی مانند شیشه شیر پستانک، سر شیشه شیر ، دندان گیر ، ناخن گیر . شانه و برس مو، و غیره باید به صورت جداگانه از وسایل بزرگتر ها شسته  و یا نگهداری شوند .

لیست سیسمونی نوزاد پسر و دختر فرق آنچنانی باهم ندارد مگر در نوع لباس ها  و رنگ آنها با هم تفاوت داشته باشند . معمولا والدین بعد از تشخیص جنسیت نوازد خود از رنگ های قرمز، صورتیریال بنفش، نارنجی و غیره برای نوزاد دختر و از رنگ های سبز، آبی، کرمی و سفید و غیره برای نوزاد پسر خورد استفاده می کنند.

لیست سیسمونی نوزاد در سال ۱۴۰۲ :

لیست سیسمونی نوزاد با قیمت

 

وسایل خواب نوزاد:

از جمله وسایل ضروری در لیست سیسمونی می باشد شامل گهواره،کریر، پتو ملحفه، پتو مسافرتی، بالشت خواب، بالشت شیر دهی، پشه بند، محافظ تخت ، تخت خواب،چراغ خواب، بالش اضافی برای پهلوی نوزاد، دستگاه بخور یا تصفیه هوا.

وسایل حمام نوزاد:

شامپو سر، شماپو بدن، صابون بچه، لوسیون، روغن بچه ، مرطوب کننده، شانه، برس ، ناخن گیر، دندانگیر،لیف بدن، لیف صوذت، حوله بدن ، حوله دست و صورت.

وسایل بهداشتی و مراقبتی نوزاد:

کرم کالاندولا ضد التهاب و سوختگی، پوشاک مناسب با سایز نوزاد،تب سنجریال دستما مرطوب ، زیر انداز تعویض پوشک،دستگاه استریل بخار برای شستن ظروف و شیشه شیر نوزاد، دستگاه مینی واش برای شستن لباس های نوزاد، زانوبند، پوآر بینی، دما سنج، سطل بزرگ سطل اشغال.

وسایل تغذیه نوازد:

ظروف غذا خوری نوزاد، قاشق و چنگال مخصوص نوزاد،فلاسک ، شیشه شیر ، پستانک، بطری آب، صندلی غذا برای کودکان بالای ۶ ماه، دستگاه شیر دوش برای مادران.

لباس و پوشاک نوزاد:

انواع بلوز آستین ار و بدون آستین ، انواع سرهمی با جوراب و بدون جوراب، قنداق، پاپوش،  لباس های دکمه دار سایز صفر تا سه ، دستکش، شورت های پوشکی، پوشک، انواع جوراب و کلاه، لباس های گرم برای زمستان، ساک پارچه ای برای مسافرت،انواع پیش بند پارچه ای و وسیلیکونی.

لیست سیسمونی نوزاد با قیمت

اگر می خواهید لوازم سیسمونی نوزاد را با قیمتی بروز دریافت کنید، همین حالا تماس بگیرید. فروشگاه سیسمونی منصوری دنیایی از وسایل کودک اعم از ماشین شارژی و اسباب بازی های لاکچری را همراه با سیسمونی قیمت مناسب به شما عزیزان عرضه خواهد کرد. برای خرید و سفارش وسایل سیسمونی نوزاد با ما در ارتباط باشید. لیست سیسمونی نوزاد با قیمت را از ما دریافت کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید