آویز تخت نوزاد

خرید آویز موزیکال تخت نوزاد ارزان

خرید آویز موزیکال تخت نوزاد ارزان با ارزان ترین قیمت را از ما تجربه کنید. مرکز فروش سیسمونی منصوری در بانه وارد کننده انواع لوازم سیسمونی و همچنین آویز تخت و گهواره نوزاد با بهترین قیمت می باشد. شما می توانید انواع آویز تخت نوزاد را با در رنگ ها و طرح های متفاوت مناسب نوزاد دختر و پسر با قیمتی استثنایی خریداری کنید. با ما همراه باشید تا شما را با برترین آویز های تخت بچه موزیکال آشنا کنیم:

خرید آویز موزیکال تخت نوزاد

آویز گهواره نوزاد

آویز گهواره را برای سرگرمی نوزاد به آن متصل خواهند کرد. و این بهترین کار برای آرام کردن وی می باشد. طراحی زیبا، نور را روی سقف می تاباند. بسیار زیبا و متحرک، طراحی جذاب و برای حس بینایی و شنوایی کودک جذاب است. موبایل برای گهواره دارای رنگهای آبی، سبز، قرمز و رنگارنگ است. آویز تخت کودک، نور و تصاویر ستاره جادویی همراه با موسیقی یا صداهای شیرین در حال پخش به کودک شما در زمان های آرام یا زمان چرت کمک می کند.
اسباب بازی موزیکال گهواره همراه با موسیقی آرامش بخش، صدای طبیعت، موسیقی لالایی. حجم قابل تنظیم.

اسباب بازی سیار برای گهواره محیطی راحت را برای خواب کودک به ارمغان می آورد و الهام بخش موسیقی کودک شما است. الهام بخش و روشنگری اولیه موسیقی کودک خود را به ارمغان بیاورید. می توانید دکمه پاور را فشار دهید تا صدای موسیقی را کنترل کنید. و این برای زمان چرت زدن و زمان پخش عالی است.

آویز تخت نوزاد، به لطف نصب انعطاف پذیر منحصر به فرد (عمودی یا افقی)، شما می توانید از موبایل تخت نوزاد ما در هر جایی که می خواهید استفاده کنید، شما انتخاب خوبی برای خواب نوزاد خود کرده اید و گردن لوله ما قابل تنظیم و خم شدن است، می توانید آن را به هر جهتی که می خواهید نصب کنید.

آویز و جغجغه‌های چرخان آویزان همانطور که کودک رشد می‌کند، آویز تکان می خورد تا هنگام تکان دادن توجه کودک را به خود جلب کند. جغجغه‌های آویزان کودک با روشن کردن موتور می‌چرخند. جغجغه های نرم با شکل های زیبای متفاوت به دندان درآوردن دندان شیری کمک می کند.

خرید آویز موزیکال تخت نوزاد

آوبر تخت بچه

جعبه موسیقی می تواند نور های جذابی را به نمایش بگذارد، لالایی ها و ملودی های صدای طبیعی را پخش کند. می‌توانید پخش و موسیقی را به‌صورت جداگانه کنترل کنید یا صدا را تنظیم کنید تا به کودکتان کمک کنید آرام بخوابد. با کابل شارژ همراه باشید، نیازی به باتری نیست. هنگامی که کودک با گریه از خواب بیدار می شود، موبایل کودک برای گهواره موسیقی ملایمی پخش می کند و اسباب بازی های آویزان جغجغه حیوانات به آرامی ۳۶۰ درجه می چرخند که می تواند توجه کودک را جلب کند و به شما در آرامش احساسات کودک کمک کند.

می توانید تلفن خود را از طریق بلوتوث وصل کنید تا موسیقی مورد علاقه کودک خود را انتخاب کنید، همچنین می توانید از کنترل از راه دور برای کنترل صدا استفاده کنید، این به آرام شدن کودک شما کمک می کند. کاهش گریه و بهبود کیفیت خواب یکی دیگر از مزیت های این آویز تخت کودک می باشد.
آویز تخت نوزاد، دارای اسباب‌بازی و جغجغه‌های آویزان زیبا و قابل جدا شدن هستند. از آویزهای رنگارنگ حیوانات نیز می توان به عنوان اسباب بازی گهواره، اسباب بازی کالسکه، دندان گیر کودک، جغجغه کودک یا اسباب بازی لیوانی برای جذب نوزادان به بازی استفاده کرد که می تواند تجربه بینایی، لمسی و گرفتن را برای نوزادان فراهم کند.
لازم به ذکر است که آویز گهواره موزیک از پلاستیک غیر سمی ABS با کیفیت، بدون BPA ساخته شده است. براکت ارتقا یافته به راحتی نصب می شود و همچنین می توان آن را در ۹۰ درجه تنظیم کرد. هدیه تولد نوزاد مناسب برای ۳ ماهگی به بالا.

خرید آویز موزیکال تخت نوزاد

ویژگی کلی آویز تخت نوزاد

  • هنگام پخش نور ، موسیقی پخش کنید
  • دو طرفه ثابت،روی هر تخت یا میزی که می تواند ثابت شود
  • شفت ثابت را بردارید تا جهت نصب را تغییر دهید
  • چرخش انعطاف پذیر ۳۶۰ درجه، اشکال مختلف
  • موسیقی طبیعت و آرامبخش

لازم به ذکر است که انواع آویز تخت های رنگی، موزیکال و جذاب را می توانید هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری از این سایت سفارش دهید.

خرید آویز موزیکال تخت نوزاد

خرید آویز موزیکال تخت نوزاد

اگر می خواهید برای دلبند خود بهترین و با کیفیت ترین آویز تخت موزیکال را خریداری کنید، هم اکنون با ما تماس بگیرید. سیسمونی مونیا دنیایی از انواع آویز تخت های موزیکال پولیشی و آویز تخت کودک پلاستیکی را با قیمتی ویژه خریداری کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید