سیسمونی دخترانه

فروشگاه سیسمونی کامل نوزاد دختر با قیمت عالی

فروشگاه سیسمونی کامل نوزاد دختر با قیمت عالی آماده ارائه بهترین و لاکچری ترین لوازم و وسایل سیسمونی نوزاد در رنگ ها و طرح های شیک و جذاب می باشد. اگر می خواهید در بین فامیل ها سیسمونی دلبند شما از همه قشگ تر و بی نقص تر باشد، به فروشگاه سیسمونی منصوری سر بزنید. دنیایی از سیسمونی با برند های خارجی و خوب در این مرکز فروش موجود است. برای آشنایی بیشتر با محصولات موجود در فروشگاه تا آخر این مطلب ما را همراهی کنید.

 فروشگاه سیسمونی کامل نوزاد دختر

یک سیسمونی خوب چه چیز های را داراست

لحظه ی خرید سیسمونی یکی از شیرین ترین لحاظاتی است که هر پدر و مادر در زمان اتظار دیدن کودک خورد آن را تجربه می کنند البته خریدن یک سیسمونی با قیمت عالی و ماسب دغدغه اکثرا پدر و مادر هاست . ما در این مقاله قصد داریم وسایل لازم یک سیسمونی را معرفی و قیمت آنرا در اختیار شما عزیزان قرار دهیم .

لباس نوزاد کودکان و نوزادان به خاطر  اینکه پوست ظریف و حساسی دارند باید لباس های از جنس نخ یا پنبه خریده شود البته این لباس ها را  می توان به صورت یک پک کامل یا جدا جدا خرید (قیمت پک لباس نوزاد ۲۰۰,۰۰۰  تا ۳۰۰,۰۰۰  می باشد)

یکی از مهم ترین بخش های یک سیسمونی کودک لوازم بهداشتی است همان طور که گفته شد نوزادان به دلیل داشتن پوست حساس باید از لوازم مخصوص بهداشتی کودک استفاده کرد لوازمی همچون انواع کرم –  پوشک بچه – پودر بچه –  دسمال مرطوب نوزاد و ……  این لوازم را هم می توان به صورت یک پکیج کامل یه به صورت تکی خریداری کرد ( قیمت یک پکیج لوازم بهداشتی سیسمونی ۱۰۰,۰۰۰  تا ۳۰۰,۰۰۰ می باشد)

البته زمان خرید سیمونی باید مشخص باشد اکثرا پدر و مادر ها با داشتن شوق به خرید وسایل برای کودک خود اکثرا عجله می کنند اما لازم است  تا مشخص شدن زمان جنسیت کودک صبر کنید .

 فروشگاه سیسمونی کامل نوزاد دختر

لوازم ضروری سیسمونی نوزاد

یک سیسمونی علاوه بر وسایل نام برده شامل وسایل اتاق خواب کودک هم می باشد مانند: سرویس خوابق نوزاد- بالش نوزادی- پشه بند نوزادی- پتوی نوزاد و چراغ خواب و لوستر اتاق کودک نیز می باشد قیمت لوازم اتاق خواب کودک همواره در حال تغییر بوده و برای اطلاع از آخرین قیمت با مشاورین ما در ارتباط باشید.

البته که نوزاد همیشه یک نوزاد باقی نخواهد ماند و با بزرگ شدن احتیاج به وسایل بازی پیدا خواهد کرد  استفاده از اسباب بازی از نظر روان شناسی با عث افزایش خلاقیت کودک و هوش مغزی او می شود. پس علاوه بر لوازم نام برده یک سیسمونی احتیاج یه اسباب بازی هم دارد .و قیمت اسباب بازی به برند و اسباب بازی مورد نیاز بستگی دارد.

وسایل تغذیه نوزاد

نوزاد به وسایل تغذیه همچون پستانک -شیشه ی شیر  و قاشق و چنگال  نیاز دارد  و خب باید این وسایل با کیفیت  باشد چون بدن کودک بسیار حساس بوده بنابراین باید لوازم تغذیه ی کودک همواره تمیز باشد ( قیمت لوازم تغذیه ی کودک ۱۰۰,۰۰۰ تا ۲۵۰,۰۰۰ می باشد)

وسایل حمل و نقل نوزاد

کودکان و نوزادان به دلیل داشتن بدن نرم و ظریف باید هنگام حمل کردن از یکسری لوازم خاص استفاده کرد تا هم کودک اذیت نشود و هم مادر خسته نشود . وسایل حمل و نقل کودک  چهار دسته ی اساسی دارد مهم ترین آنها کالسکه نوزاد یا کریر می باشد. که می توان با خیال راحت کودک را در آن گذاشته و با  خیال راحت نوزاد خود را حمل کنید ماشین کودک یکی از لوازم مهم است برای اینکه هم کودک در ماشین راحت باشد و هم امنیت داشته باشد .آغوشی یکی از  لوازم بسیار کارآمد و مهم است برای اینکه در زمان حمل کودکهم  کمرتان فشار وارد نشود می توانید از  آغوشی کمک بگیرید.

 فروشگاه سیسمونی کامل نوزاد دختر

کتاب هایی برای تربیت درست کودک

علاوه بر لوازم نامبرده بزرگ کردن کودک احتیاج به محبت و تلاش بسیار دارد یکسری کتاب در راستای تربیت و بزرگ کردن کودک چاپ و تدوین شده که در این مقاله اشاره کوچکی به آنها داشته و معرفی خواهیم کرد:

بارداری به زمان آدمیزاد نویسندگان در این کتاب اطلاعات بسیاری  راجع به اول بارداری تا مرحله ی تولد در اختیار مادران گذاشته اند اگر نگران و دستپاچه  هستید این کتاب حتما به درد شما خواهد خورد. اولین سال تولد کودک به زبان آدمیزاد  کودکان در راه آمدن حتما مشکلاتی را هم دارند!!  در این کتاب از قبل تولد تا بعد تولد تمامی مشکلات و مسایل که در انتظار مادران است را مورد برسی قرار می دهد  که می تواند به شما در حل  مشکلات و چالش ها کمک کند .

مغز کودک من مغز ارگانی حیاتی است که از همان شروع خلقت کار خود را آغاز می کند . شناختن این عضو مهم یکی از کار های مهم هر مادر است زیرا هر مادر با شناختن کودک خود و اخلاقیات کودک خود می تواند بهتر کودک خود را پرورده کرده و رشد بهتری را داشته باشد.

راهنمای پدران در دوران بارداری به زبان آدمیزاد البته که فقط دوران بارداری زمان سختی برای مادران است اما پدران هم موظف اند در این دوران سخت کمک حال همسران خود باشند و در چالش های پیش آمده همسر خود را یاری کنند در این کتاب چالش های که برای بانوان پیش می آید را کامل توضیح داده شده است با این تقاوت که مخاطب این کتاب دیگر بانوان و خانم ها نیستند بلکه آقایان باید این کتاب را خوانده و کمک همسران خود باشند!

 فروشگاه سیسمونی کامل نوزاد دختر

فروشگاه سیسمونی کامل نوزاد دختر

فروشگاه سیسمونی منصوری بهترین و با کیفیت ترین وسایل نوزاد را با قیمتی ویژه به شما ارائه می دهد. اگر تمامی لوازم مورد نیاز سیسمونی دلبند دختر خود را از ما خریداری کنید، جدا از تخفیف ویژه به شما شانتیون هم تعلق خواهد گرفت. لذا هم اکنون تلفن خود را بردارید و برای خرید سیسمونی نوزاد دختر خود با ما تماس بگیرید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید