آویز تخت نوزاد

فروش آویز موزیکال تخت نوزاد با قیمت مناسب

فروش آویز موزیکال تخت نوزاد با قیمت مناسب به صورت عمده و خرده آغاز شد. سیسمونی نوزاد خود را با خرید آویز تختی شیک و لاکچری تکمیل کنید. فروشگاه سیسمونی مونیا بانه پخش کننده و تامین کننده انواع لوازم سیسمونی لوکس از جمله آویز تخت کودک پلاستیکی، نمدی، موزیکال و غیره در رنگ ها وطرح های دوست داشتنی و ناز می باشد. در ادامه ما را برای آشنایی با دو نمونه از آویز تخت های شیک قیمت مناسب همراهی کنید.

آویز تخت موزیکال ارزان Sweet Cuddles

آویز موزیکال تخت کودک  Sweet Cuddle،‌ دارای پایه نگه دارنده است و از چهار عروسک جذاب تشکیل شده است که با نصب بر روی گهواره یا تخت خواب، کودک شما خود را با آن سرگرم می کند و سعی می کند با گرفتن یا لمس آنان در تقویت مهارت های هوشی و هیجانی کمک شایانی می کند. همچنین از همه مهمتر دارای پخش آهنگ ها و ملودی های آرامبخش می باشد که کودک شما را آرام می کند تا به خوبی بتواند در یک خواب راحت بخوابد.

همچنین تجربه حس شنوایی و کنجکاوی نوزادان را به صورت لذت بخشی فراهم می کند. همچنین موجب می شود در هنگام گریه با پخش شدن آن کودک سریعاً ساکت شود و به دنبال جستجوی آن باشد. اسباب بازی های آویز تخت کودک مدل موزیکال Sweet Cuddles، بچه ی شما را سرگرم می کند درنتیجه با نصب آن بر روی تخت کوچک می توانید فضای ایده آل و جالبی را برای کوچولوهای خود ایجاد کنید.

مشخصات فنی آویز موزیکال Sweet Cuddles:

  • ظاهری خوش رنگ
  • موزیکال کوکی
  • ۴عروسک جذاب
  • پایه نگه دارنده
  • تقویت حس شنوایی کودک

فروش آویز موزیکال تخت نوزاد

آویز تخت نوزاد با قابلیت پخش موزیکال happy shaking bell

یکی دیگر از محصولات فروشگاه آنلاین بانه آویز موزیکال happy shaking bell جذاب می باشد که از قابلیت چرخش بهره می برد. همچنین با متصل شدن آن توسط گیره و اتصالات به تخت و گهواره، ویژگی تعاملی بچه ها را برانگیخته می کند به گونه ای که می تواند دستان کوچک کودک را به حرکت، لمس، کاوش و کشف جلب و تشویق کند. همچنین با پخش موزیک شاد مورد پسند کوچولو ها قرار می گیرد و می تواند آن ها را در کمترین زمان ممکن آرام و خواب آن ها را راحت تر و عمیق تر کند.

مشخصات کلیدی آویز تخت بچه:

  • رنگ آمیزی چشم نواز
  • دارای پخش موزیکال
  •  قابلیت چرخش اسباب بازی ها
  • مناسب تمام گهواره و تخت ها
  • گیره با اتصال آسان به تخت
  • تقویت مهارت های هوشی و هیجانی بچه

فروش آویز موزیکال تخت نوزاد

فروش آویز موزیکال تخت نوزاد

می دانیم کودکی که با کنجکاوی طبیعی تحریک می شود، زمان بیشتری را به بازی و کاوش در تخت و گهواره خود می گذراند. لذا از نظر پزشکان؛ آویز تخت یکی از مهمترین لوازم سیسمونی می باشد که باید در لیست سیسمونی نوزاد قرار گیرد. آویز تخت موزیکال کودک در ابعاد و اشکال گوناگون در فروشگاه سیسمونی مونیا بانه با قیمتی بسیار ارزان به فروش می رسد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید