کالسکه خارجی

فروش کالسکه خارجی با قیمت مناسب

فروش کالسکه خارجی با قیمت مناسب و برند های متنوع و معتبر توسط سیسمونی مونیا بانه آغاز شد. کالسکه های اروپایی مارک دار از جمله کالسکه چیکو، گراکو، پیر گاردین، ایون فلو و غیره را قبلا معرفی کرده ایم. امروز می خواهیم یکی از سبک وزن ترین کالسکه های موجود در فروشگاه کالسکه بچه ارزان منصوری را به شما معرفی کنیم. این کالسکه مسافرتی بوده و به راحتی تا می شود. در ادامه به معرفی بیشتر کالسکه مسافرتی jianer می پردازیم:

فروش کالسکه خارجی

کالسکه مسافرتی jianer

در هنگام خرید کالسکه یکسری ویژگی ها وجود دارد که باید به آنها توجه کرد. مهمترین این معیار ها عبارتند از: وزن، ابعاد، اندازه چرخ ها، روکش صندلی، توانایی دراز کشیدن صندلی، سایبان و جنس بدنه است. همچنین کیفیت و دوام این آپش ها، یکی از ویژگی های اساسی خرید و انتخاب هر کالسکه است. کالسکه مسافرتی jianer، با فناوری های نسل جدید طراحی شده که زندگی را برای بزرگ تر ها تسهیل می کند، به ویژه برای والدینی ایده آل می باشد که می خواهند مرتباً با نوزادان خود بیرون بروند. ساختار قابل حمل و جمع شدن آسان این کالسکه کودک با قاب آلومینیومی و طراحی سبک حمل آن را آسان می کند.

این نوع کالسکه بچه از نوع مسافرتی و سبک است که در مورد ایمنی و بدنه های مقاوم جزئیات عالی دارد. سیستم های محافظتی مانند کمربند ایمنی، کودکان را در همه مواقع محکم و مقاوم نگه می دارد درنتیجه سواری ایمنی را فراهم می کند و به والدین کمک می کند تا بدون تلاش زیاد از آنها به راحتی استفاده کنند.

فروش کالسکه خارجی

قابلیت های کالسکه بچه مارک جیانر

یکی از گزینه های بسیار برگزیده برای این مدل کالسکه مسافرتی jianer، این است که تجربه ای بی نظیر از حمل باخود به همه جا را ارائه می دهد. این محصول که از نظر قابلیت استفاده گزینه بسیار مناسبی است با ویژگی های کاربردی همه کاره خود توجه را به خود جلب می کند. چراکه می توانید به راحتی با خود به مسافرت های خارج شهر یا حتی خارج کشور حمل و جابه جایی کنید. این مدل کالسکه تاشو مسافرتی کودک قابلیت تحمل وزن تا ۴۰ کیلوگرم را دارد.

این نوع کالسکه مسافرتی جیانر jianer، فوق العاده شکیل و زیبا می باشد و دارای رنگ بندی های پسرانه و دخترانه است. سایبان روی آن، بچه ها را از تابش نور مستقیم خورشید در امان نگه می دارد تا موقعیت عالی و راحتی داشته باشند.

کالسکه دسته عصایی چیکو مدل لایت وی‌

کالسکه دسته عصایی چیکو مدل لایت وی‌ یکی از ابزارهای محبوب حمل و‌ نقل کودکان است که فروش بالایی به خود کسب کرده است. این کالسکه کیفیت ساخت بالایی‌ دارد که توسط کشور ایتالیا طراحی و تولید شده است. این مدل از کالسکه های دسته عصایی نسبت به سایرین، از جا به جایی ساده ای بهره می برند که هم راحتی بچه ها و هم والدین را فراهم می کند. چراکه یک دسته شبیه عصا دارد و از وزن بسیار سبک تا میزان ۷ کیلوگرم بهره می برد. در نتیجه هل دادن کودک را فوق العاده آسان می کند. از آپشن های ویژه کالسکه دسته عصایی چیکو مدل لایت وی‌ این است که خیلی زود، ساده و راحت جمع و جور می شود.

فروش کالسکه خارجی

کالسکه دسته عصایی مسافرتی chicoo

این کالسکه را می توانید از بدو تولد بچه استفاده کنید. زیرا دارای قابلیت تنظیم خواب در پنج حالت مختلف است و برای نوازادانی که هنوز سیستم ستون فقرات آن ها شکل نگرفته است مناسب می باشد. همچنین با این ویژگی می توانید در موقعیت های خواب و بیداری، راحتی بچه ها را فراهم کنید. داشتن قابلیت جمع شدن این کالسکه برای داخل شهر بسیار مناسب است زیرا اصلا دست و پاگیر نیست و به راحتی در مواقع سوار شدن تاکسی، رفتن به داخل آسانسور و غیره تا می شود. این کالسکه دسته عصایی chicoo دارای ظاهر شیک و همه پسندی است و از جنس آلومینیوم مرغوب و مقاوم است و همراه با سبد خرید طراحی شده است.

به علاوه برای تضمین امنیت بیشتر نوزادان، این کالسکه به کمربند پنج نقطه ای مجهز است. در نتیجه از افتادن و سقوط کودکان به پایین جلوگیری می کند. این کالسکه دسته عصایی چیکو دارای چرخ های قدرتمند تکی در قسمت جلو برای مانور راحت و نرم و کنترل بهتر کالسکه است که این چرخ ها از قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه بهره می برند. گفتنی است بدانید کالسکه دسته عصایی چیکو مدل لایت وی برای نوزادان تازه متولد شده تا سن ۴ سالگی مناسب می باشد.

فروش کالسکه خارجی

فروش کالسکه خارجی

همانطور که می دانید کالسکه ها دارای انواع متفاوتی هستند به طوریکه والدین قبل از خرید کالسکه با در نظر گیری موقعیت، بودجه، فضای خانه و غیره تصمیم به خرید بهترین و مناسب ترین کالسکه می کنند. این کالسکه ها عبارتند از کالسکه دو قلو، سه قلو، کالسکه سبک هواپیمائی، ست کالسکه، کالسکه دسته عصایی، کالسکه سه چرخ و غیره.

جهت سفارش انواع کالسکه های خارجی ارزان قیمت هم اکنون با شماره های درج شده در وب سایت مای سیسمونی تماس بگیرید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید