کالسکه پیرگاردین

فروش کالسکه پیرگاردین Pierre Cardin اصل

فروش کالسکه پیرگاردین Pierre Cardin اصل با قیمتی مناسب آغاز شد. کالسکه بچه مارک دار پیر گاردین یکی از بهترین و با کیفیت ترین کالسکه های موجود در بازار است که مورد پسند غالب والدین می باشد. تفاوتی که این کالسکه فرانسوی با سایر کالسکه های خارجی و ایرانی دارد، در طراحی بینظیر و استحکام آن می باشد. کالسکه پیرگاردین اورجینال در دو رنگ طوسی و مشکی قابل ارائه است که با قیمتی شگفت انگیز به فروش می رسد.

معرفی ست کالسکه پیر گاردین

ست زیبایی که در تصویر زیر مشاهده می کنید، ست کالسکه پیرگاردین (Pierre Cardin مدل PC88829) است که شامل یک عدد کریر نوزاد و یک عدد سال لوازم نوزاد می باشد. این ست کالسکه و کریر یکی از شیک‌ترین و پر طرفدار ترین محصولات برند Pierre cardin می‌باشد چراکه پارچه آن اعلا بوده و از جنس برزنت است و همچنین چارچوب بدنه آن بسیار محکم می باشد.

فروش کالسکه پیرگاردین

مشخصات اصلی سرویس کالسکه پیرگاردین مدل PC88829

  • دارای سایه بان قابل تنظیم جهت محافظت از کودک در مقابل اشعه UV
  • کالسکه Pierre Cardin دارای چرخ های نرم و گرداننده با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه
  • دارای دسته قابل تنظیم
  • دارای کمک فنر برای جلوگیری از لرزش بدنه در مسیر ناهموار
  • دارای کمربند با ۵ نقطه مهار ایمنی
  • دارای جای پایی قابل تنظیم در ۲ موقعیت
  • بدون نیاز به آداپتور
  • پارچه‌ی برزنتی ضخیم
  • قابلیت جمع و بازشدن آسان با seat تنها با یک دکمه
  • قابلیت قرارگیری seat رو به محیط و رو به والدین
  • قابلیت نصب سریع کریر
  • کالسکه پیرگاردین دارای ترمز پایی چرخ ها
  • دارای سبد خرید بزرگ و جادار
  • دارای ساک حمل مسافرتی
  • مناسب برای استفاده کودکان از بدو تولد کودک تا وزن ۱۸ کیلوگرم یا بعبارتی از بدو تولد تا ۴ سالگی
  • دارای ۲ حالت قابل تنظیم برای تکیه گاه کودک(حالت نشته و  خواب کامل)

فروش کالسکه پیرگاردین

کالسکه پیرکاردین Pierre Cardin مدل PC88824

کالسکه مشکی پیرکاردین Pierre Cardin مدل PC88824، یکی از مدل های محبوب و دوست داشتنی است که در بهترین شیوه راحتی مادر و نوزاد را در هر مکانی تضمین می کند. حجم کم و اندازه جمع و جور از ویژگی های پرطرفدار این کالسکه است و برای همین اگر به دنبال یک کالسکه مسافرتی ایمن و باکیفیت می گردید این یک گزینه عالی و پیشنهادی برای شما می باشد. این کالسکه بچه پیرگاردین برای نوزادان از بدو تولد تا ۳۶ ماهگی مناسب است و از ظرفیت وزنی تا سقف ۱۶ کیلوگرم پشتیبانی می کند.

کالسکه پیرگاردین مسافرتی دارای قابلیت تنظیم دو موقعیت صندلی خوابیده و ایستاده برای کودک است. به گونه ای که در زمانیکه نوزاد شما هنوز ستون فقران آن تشکیل نشده باشد می توانید صندلی را در حالت خوابیده تنظیم کنید. همچنین برای اطمینان از ایمنی بچه ها در برابر سقوط و افتادن به پایین، این کالسکه به کمربند ایمنی با پنج نقطه مهار ایمنی مجهز می باشد.

کالسکه نوزاد پیرگاردین مدل PC88824

کالسکه نوزاد پیرگاردین مدل PC88824، مناسب مکان های متعدد از جمله مترو، فروشگاه های مرکز خرید، رستوران و غیره است. زیرا تنها با کلیک بر روی یک دکمه به راحتی جمع و باز می شود. همچنین یک مدل ایده آل برای به همراه داشتن در مسافرت ای متعدد است. چراکه بعد از جمع شدن می توانید به آسانی آن را داخل ساک تعبیه کرده و همانند یک چمدان مسافرتی حمل کنید. همچنین به دلیل این حجم کوچک و وزن پایین به میزان ۵ کیلوگرم به راحتی آن را داخل صندوق عقب وسایل نقلیه و کابین هواپیما جای دهید. این کالسکه قدرت حمل و مانور بسیار آسانی دارد زیرا از چرخ های قدرتمند و بادوامی بهره می برد. از این رو به خوبی می توانید آن را در انواع زمین های هموار و ناهموار در عین طولانی حمل کرد.

این مدل از کالسکه مسافرتی پیرگاردین دارای طراحی ارگونومیک و درعین حال زیبا و شیک است. همچنین از جنس قطعات مرغوب و باکیفیت تشکیل شده است که استفاده طولانی مدت را از آن ارائه می دهد. این کالسکه برای محافظت بچه ها در فصل گرما در مقابل نور خورشید به سایبان ویژه ای مجهز است تا موجب آزار و اذیت نوزاد نشود.

فروش کالسکه پیرگاردین

فروش کالسکه پیرگاردین

شاید این سوال برای اکثر شما پیش آمده باشد که کالسکه پیر گاردین ساخت کجاست؟ آیا کالسکه پیر گاردین دارای کیفیت خوبی است؟ کالسکه پیر گاردین در چه مدل هایی تولید می شوند؟؟ ما در این جا می خواهیم به تمامی این سوالات جواب بدهیم. ابتدا باید بگوییم که ست کالسکه پیر گاردین توسط کشور فرانسه ساخته و وارد بازار می شود و دلیل اعتبار و محبوبیت بیش از حر آن کیفیت و طراحی فوق العاده آن است. این کالسکه در مدل های متنوعی تولید می شوند که عبارتند از کالسکه دو قلو نوزاد پیر گاردین، کالسکه عصایی پیر گاردین، کالسکه تک قلو پیر گاردین، کالسکه دخترانه پیر گاردین، کالسکه پسرانه پیر گاردین، ست کالسکه سه تکه پیرگاردین.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید