گهواره چوبی

قیمت انواع گهواره چوبی نوزاد ایرانی

قیمت گهواره چوبی نوزاد ایرانی در انواع مدل های متفاوت را از سیسمونی مونیا بانه دریافت کنید. گهواره چوبی نوزاد قابل استفاده از بدو تولد تا دوسالگی بوده و از بهترین و با کیفیت ترین چوب تولید شده است. شما می توانید بهترین و با کیفیت ترین گهواره های چوب نوزاد را از سیسمونی مونیا بانه خریداری کنید. همراه ما باشید تا با گهواره های با کیفیت از جنس چوب بیشتر آشنا شوید:

گهواره چوبی ایرانی

با تولد نوزاد یکی از دغدغه های والدین تهیه سیسمونی کامل و مجهز برای آنان است. گهواره یا تخت خواب نوزاد از جمله وسایل خواب سیسمونی نوزاد به حساب می آید. از زمان های گذشته تا اکنون  والدین برای خواباندن نوزاد و کودکان از انواع گهواره ها استفاده می کنند در واقع گهواره سبد یا نوعی محفظه ای پلاستکی یا چوبی بوده که حالت معلق یا حرکت نیم دایره ای دارد که با تکان دادن آرام آن باعث  خواب راحتی برای نوزادان می شود.

طبق تحقیقات پزشکی نوزادن در سال های اولیه رشد خود بدن نرم و انعطاف پذیری دارند و ستون فقرات و پشت گردن آنها نیز به کاملی شکل نگرفته است پس استفاده از گهواره باید با رعایت اصول پزکشی باشد و طرح ومدل گهواره و هم چنین میزان حرکت دادن آن باید طورب باشد که برای سلامت نوزاد خطری ایجاد نکند و مطابق شکل ارگونومیک بدن و ستون فقرات آنها باشد.

برای مثال باشت های داخل گهواره باید زیاد بلند نباشد که به گردن نوزاد فشار وارد نکند و یا اینکه پایه های گهواره باید طوری ساخته شوند با یک بار حرکت دادن آرام دارای شتابی کم و بدون وقفه باشد و نیاز به هر بار تکان دان آن توسط دست نباشد  وشتاب و سرعت گهواره نباید زیاد باشد که باعث مشکلاتی مانند حالت تهوع و یا انحراف شدید چشم نوزادن و کودکان شود.

قیمت گهواره چوبی نوزاد

بهترین گهواره از جنس چوب

با توجه به اینکه کودکان و نوزادن در ماه های اولیه به سرعت رشد می کنند باید سایز گهواره طوری باشد که تا ۲ سالگی  مورد استفاده قرار بگیرد و کودک هنگام استراحت در آن احساس راحتی کند و جای آن تنگ نباشد. کف گهواره باید دارای ارتفاع قابل تنظیم باشد که  والدین به راحتی بتوانند نوزاد را از آن بیرون  بیاورند و همزمان به رشد نوزادنتان ارتفاع کف گهواره را کمتر کنید که نوزاد در هنگامی که شما خواب هستید بیرون نیایند و آسیبی نبینند.

گهواره نوزاد نباید کنار پنجره ها  و یا جلوی نور خورشید قرار گیرد و هیچ گونه وسایل اضافی مانند عروسک، پتوها و بالشت های اضلفه و غیره را در گهواره نوزاد قرار ندهید. گهواره ها باتوجه به جنس آنها به سه نوع گهواره چوبی، گهواره پلاستیکی، گهواره پارچه ای تقسیم می شوند.

گهواره های چوبی نوزاد با متریال های استاندارد:

ابعاد استاندارد یک گهواره چوبی نوزاد شامل طول حدود ۹۵ سانیت متر ، عرضی مابین ۴۸ تا ۵۶ سانتی متر و ارتفاعی برابر با ۷۷ سانتی متر می باشد. اگر گهواره پوبی از نوع سایبان دار باشد ارتفاع آن حدود ۱۴۵ سانتی و از نوع قابل تنظیم می باشد. وزن کل گهواره چوبی ۱۳٫۵ کیلو گرم است و با قرار دادن نوزاد  و سایل خواب در آن برای والدین قابل حمل و جابه جایی هستند. چوب بکار رفته در گهواره های چوبی نوزاد از نوع راش بوده وبرای اینکه سایش پیدا نکند لایه از پلی استر بر روی آن قرار گرفته و حالت صیقل مانندی را به آن می دهد.

داخل گهواره ها ی چوبی و محل استراحت نوزاد از پارچه های مرغوب صدرصد کتان یا پارچه های نخی ترک اصل استفاده شده است که هیچ گونه پرزی را ایجاد نمی کنند و برای کودکان حساسیت یا آلرژی را به وجود نمی آورند. پایه های گهواره چوبی دارای چرخ های قابل تنظیم و ترمزدار هستند و این چرخ ها تا ۳۶۰ درجه قابلیت چرخش را دارند و می توان در هر جهتی آنها قفل کرد و حرکت گهواره های چوبی معمولا به صورت دورانی و پاندولا هستند.

انواع گهواره چوبی :

گهواره چوبی استاندارد و ثابت:

این نوع گهواره ها دارای سایز های استاندارد تعریف شده است و ازران ترین نوع گهواره چوبی می باشد به صورت چهار چوبی از جنس چوب وبا تختی مستطیلی شکل می باشد

گهواره چوبی گرد:

این نوع گهواره سبد داخل آن یا تشک آن به صورت گرد است وچهار چوب آن نیز از جنس چوب و به صورت گرد  ساخته شده است و کودک به راحتی می تواند داخل ان غلت بخورد چونکه فاقد لبه های تیز می باشد.

گهواره چوبی تاشو یا متحرک:

این نوع گهواره از جنس چوب مرغوب با قابلیت تاشدن دیوار ها وپایه های آنها می باشد  ومناسب برای خانه های کوچک با فضای کم و هم چنین مناسب برای والدینی که زیاد مسارفت می کنند می باشد.

گهواره چوبی تخت مانند:

این نوع گهواره را می توان به تخت خوابی برای نوزاد تبدیل کرد به این صورت که ارتفاع آن را پایین آورده و محفظه آن را تا ۱۸۰ درجه خم کردو به یک تخت راحت تبدیل می شود.

گهوراه چوبی چند منظوره :

این نوع گهواره دارای تخت خواب برای استراحت دارای قسمتی برای تعویض پوشک و دارای کشو هایی برای لباس های نوزاد و سایر وسایل ضروری آن می باشد در واقع مجموعه ای کامل از وسایل خواب و پوشاک  را تشکیل می دهد. از مهمترنی معایب گهواره های چوبی سنگین بودن وزن آنها  واحتمال ترک خوردگی و یا شکستن چوب آنها هنگام استفاده یا جابه جایی می باشد.

قیمت گهواره چوبی نوزاد

قیمت گهواره چوبی نوزاد

تخت و گهواره نوزادها، یکی از مهم ترین وسایلی هستند که وجود آن ها برای نوزاد الزامی است. می دانیم که با پیشرفته شدن انواع گهواره ها و تخت ها، نوزادان می توانند به راحتی خواب خوشی را تجربه کنند، باید والدین بتوانند مدل خوب و مناسب این گهواره یا تخت ها را شناسایی و خریداری کنند. زیرا نوزادان بسیار بدن حساس و پوستی نازک دارند و با کوچک ترین ضربه ای، بدن آن ها سریعا آسیب می بیند. برای سفارش و خرید بهترین و پر فروش ترین گهواره و تخت نوزاد همین حالا تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
اکنون تماس بگیرید